http://fotomeetingweertpaarden.weebly.c ... 9_orig.jpg Zojuist de laatste foto's van Spatter en Uganda online gezet, tevens nog een enkele foto's toegevoegd van Vianne (volgt nog meer) en stiekem een foto van Sienna (dacht ik).
ik heb tot nu toe van 6 fotografen foto's waarvan van 1 alleen van Diego... als ik alles heb wil ik waarschijnlijk wat uitzoeken om uit te laten vergroten, maar dan wil ik wel eerst alles hebben, anders heb ik straks wat uitgekozen en dan komen er nieuwe foto's waarvan ik er 1 veel mooier vind ofzo, is ook zo balen dan...
Nogmaals mijn excuses maar ik verwacht niet voor vrijdag nog foto's af te krijgen, daarna wel natuurlijk zo snel mogelijk maar ik ben dan pas echt klaar. Woensdag nog tentamen en vrijdag presentatie. Alles is van mijn planning in de soep gelopen ook door thuis. Maar verwacht vrijdag wat af te krijgen en dan in de loop van de tijd langzaam alles.
Kan het trouwens zijn dat ik geen inlog code heb?
Nu had zelf dus ook gehoopt op eerder, maar nu eerst even tot vrijdag knallen
karlli
Geplaatst: 06-07-15 14:41
Zo, ik ben druk aan de slag met de foto's.
Spatter is aan het uploaden, voor nu nog even op mijn eigen site, kom er net achter dat ik de inlog nog niet heb
mooie foto's! Ja hoor foto's van mij, en mijn paardjes mogen van mij gewoon gebruikt worden op facebook, mijn verzorgster heeft daar trouwens ook geen moeite mee
Met 8 fotograven en maar 15 foto's die je mag plaatsen , heb ik zo goed mogelijk een verdeling gemaakt. Maar als het topic verder loopt plaats ik gewoon foto's bij.
AaronYve
Geplaatst: 09-07-15 11:28
Ik heb van nog niet alle fotograven foto's ontvangen, zijn jullie daar mee bezig of was dit het?