Ik zou nu graag wel weten of het doorgaat.. Want ik kan ook naar een opendag gaan kijken en als het niet doorgaat wil ik daarheen dus vandaar dat ik het wel fijn zou vinden om het nu te weten
Loeky01
Geplaatst: 13-03-15 12:58
Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Helaas heb ik de tanden van mijn moeder ge-erft en vanochtend dus bovenin een stukje tand afgebrokkelt... ga dus een beetje door de grond van de pijn wat alleen maar toeneemt. dit zal dus niet echt prettig fotograferen zijn... ik wil opzicht wel maar met zo veel twijfel/onduidelijkheid...
Dames.. ik heb toch besloten de meeting te annuleren voor zaterdag. Ik ga het niet trekken en alleen aanwezig zijn als organisator is ook niet echt heel leuk...
Ik vrees alleen dat een nieuwe datum lastig gaat worden aangezien honden daar mogen komen tot 1 april. Daarna niet meer. Alleen op het honden stuk, maar dat is geen mooi stuk voor foto's.
Begrijpelijk! helaas! Wij kunnen sowieso niet mee doen met een verplaatsing, dan hebben wij het te druk!
Bazinga
Geplaatst: 13-03-15 13:54
Anders meeting op de Kandelaarweg tussen Schiedam en Delft? Recreatie gebied en meer. Groot, dus plek zat om foto's te maken bij mooi weer. Honden mogen het hele jaar daar komen. Zitten echt hele mooie plekken bij, heb daar eerder fotoshoot gehad. Parkeerplaatsen zat.
Sorry dat ik niet eerder kon reageren. Was niet van plan jullie te laten zitten. Ik dacht oprecht dat ik gereageerd had op je berichtje. Jammer dat het morgen niet doorgaat maar hoop inderdaad dat de meeting verzet kan worden! Hier in Zoetermeer zit het balijbos waar waar honden op 1 pad na bijna overal los mogen lopen. Misschien is dat nog een leuke optie?