Zo te zien zijn we met 12 mensen die gaan eten. Ik ga er vanuit dat er geen afmeldingen meer komen dus ik ga reserveren...zie dat het ook online kan maar het is pas zeker na bevestiging. Dus gooi hem er toch maar nu al uit...
Menu 1 vind ik ook goed hoor zou je niet iets kunnen regelen wbt drankjes in het menu anders moet iedereen voor zichzelf bij gaan houden wat die heeft gedronken en moet dat later weer verrekend worden
Zo moeilijk is dat niet Gewoon onthouden wat je drinkt!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-15 21:00
Dat kan maar dan moet ik morgen even bellen daarvoor...Wil iedereen dat? Ik neem aan dat we gewoon allemaal apart kunnen betalen? Dan kan je toch prima in je telefoon bijhouden wat je gedronken hebt?
Maar zeg het maar...ik ga mee met de meerderheid.
N_B_N
Geplaatst: 16-03-15 21:00
Ja dat snap ik en dat heb ik ook getypt maar misschien kan Marlies wel wat regelen des te makkelijker en misschien ook wel goedkoper het word
Ik dacht ook wel dat iedereen menu 1 prima zou vinden maar ik wilde het toch even vragen. Dan ga ik gewoon voor 12 personen menu 1 reserveren exclusief drankjes en de reservering op 17.00-17.30 zetten.
MarlonNaldo
Geplaatst: 16-03-15 22:32
Bellatrix schreef:
Ik dacht ook wel dat iedereen menu 1 prima zou vinden maar ik wilde het toch even vragen. Dan ga ik gewoon voor 12 personen menu 1 reserveren exclusief drankjes en de reservering op 17.00-17.30 zetten.
Heb net gereserveerd via de site en werd net al gebeld...was te laat met opnemen maar ze hebben de VM ingesproken dat het genoteerd staat. Gelukkig kon het dus nog!!