De kopers die vandaag bij Donna zijn wezen kijken hebben dr gekocht waardoor ze niet meer naar de handelaar hoeft
Ze komen over als hele aardige mensen, hebben een eigen boerderij en nog een dochter die Z dressuur rijd. Komt over als een goed plekje waar ze met verstand met hun paarden om gaan. Echt wat een opluchting!
Nou inderdaad zeg! Ze wonen in de kop van noord holland dus dan kan ik nog eens een keertje komen kijken.
De eigenaren van Donna gaan donderdag het nieuwe paard ophalen en ik mag die gewoon gaan bijrijden dus gelukkig zit ik niet zonder en kan ik lekker op mijn stalletje blijven! Heb het nieuwe paard nog niet gezien oid dus ben echt heeel erg benieuwd.
Ik had trouwens een jongen in mijn klas op de middelbare en die hadeen zus die liz heette. Hield ook van paarden
LizMD
Geplaatst: 05-10-14 21:11
Schnitzel en patatjes. We waren bij de pizzeria hier in het dorp, maar ik heb te veel pizza gegeten de afgelopen tijd.
Hoe heette die jongen?
Remark
Geplaatst: 05-10-14 21:13
Whahahahaha heeft Tom effe vette pech! Weg geld
Snorkel8
Geplaatst: 05-10-14 21:13
Wat fijn remark! Zal wel een opluchting zijn
Ik ben nog steeds snotverkouden maar wel hele huis gepoetst en ponymans gereden, ik kreeg mooi de beloning van het te veel doen en lig nu al in bed... Lekker beroerd. Morgen vroeg op, om 8 uur teamoverleg
Ik las ook iets over nagels, welke kleur zijn ze geworden?
Sorry trouwens als ik spelfouten heb... i pad wil niet altijd meewerken
Jaa klopt, ik woon daar vlak bij! Heb mij ooit laten vertellen dat iemand daar ze parkietjes uit heeft gezet en die zich hebben voort geplant. Maar of ik dat moet geloven
LizMD
Geplaatst: 05-10-14 22:08
Ja dat ze zich voortgepland hebben is duidelijk, kan me niet voorstellen dat er zoveel parkieten (per ongeluk of expres) ontsnapt zijn hier in de buurt. Het zijn er echt veel!