Ik denk trouwens wel dat we gewoon een plaats en datum moeten prikken, en dan moet iedereen maar voor zich bedenken of het te ver rijden is of niet. Vorige keer hebben we geprobeerd met iedereen rekening te houden en uiteindelijk waren we maar met een paar. (Was trouwens wel gezellig) maar we wonen natuurlijk ook erg uit elkaar.
Voor mij zit augustus ook propjevol. Het zal dan toch niet in de buurt bij mij zijn, dus ik wacht de datum af. misschien kan ik het combineren met een tripje naar m'n broertje in noord Holland.
Lijkt me leuk. En ik kan ook. Ik vind alleen Houten wat te ver, is bijna 2 uur voor mij. Maar zie dat hij oa ook in Arnhem zit, maar weet niet wat de rest daar van vind?
Als ik niet hoef te werken probeer ik ook te komen. Arnhem vind ik helaas echt te ver helemaal voor balorig dat heb ik hier om de hoek zitten namelijk.
Datum is in principe beschikbaar nog voor mij. Voor mij ook 2 uur rijden naar Houten, maar als ik het goed time met slaapjes denk ik dat het moet lukken. (Mevrouwtje is nooit zo gezellig op langere autoritten...understatement )
Maar conclusie: Wat voor tijd willen jullie afspreken?