Ik ben 24 jaar, mama van 2 diva's van bijna 3 en bijna 1,5. Sinds kort mn eerste eigen paardje, een oma gelderse merrie van 27. Studeer rechten in groningen, woon in Emmen. En ik bak heul veel en graag Mochten er vragen zijn, brand los
Wat fijn dat het mee is gevallen banjer. Dat is altijd mooi meegenomen...
Destination gefeliciteerd met je baantje!! Super leuk joh!
Belle_boef. Super van je! Ik moet ook even hard aan het werk voor mijn laatste delen van het examen maar heb de hele meivakantie niks gedaan
Het is echt baggerweer. Heb nu twee keer op Teun gereden en beide keren zeiknat geregend! Dus we hebben wel een goede start met zijn tweeën... Maar het de tweede keer rijden ging al zoveel beter dan de eerste keer! Ik ben echt super blij met dit paardje... Dit kan ik straks allemaal meenemen met het rijden van Surprice. Ik leer echt zoveel nieuwe dingen bij bij deze mensen. Ben jammer genoeg altijd in de basis blijven hangen dus nu kom ik echt verder. Heel veel simpele dingen had ik nooit geleerd zeg maar...
Welliej Welkom in het topic. Fijn dat je eindelijk je 25 berichten hebt kunnen plaatsen haha. Leuk dat je ook van bakken houdt. Ik vind het ook heerlijk maar doe het helaas te weinig.
Banjer gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid! Wat een droppie. Wat is het voor ras?
Ik kan helaas het weekend dat jullie de meeting willen houden niet. Zou eigenlijk vandaag een clinic hebben van Monique de Rijk maar vanwege het weer is dit verplaatst. EN jawel naar 1 juni. En die zaterdag moet ik werken (heb de afgelopen weken al heel veel vrij gehad ivm clinics dus kan niet nog meer vrij) Heel misschien kan ik ruilen dat ik de ochtend werk. Maar ik ben bang van niet want niemand wil smiddags werken dus ben ik altijd de pineut...