Ik wil wel heel graag mee, maar het licht voor mij toch echt aan de datum.. Heb m'n leven erg vol gepland.. En als ik dus kan ga ik heel graag mee..
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 16:44
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Hollyleaves
Geplaatst: 15-01-14 21:30
Wat een leuk topic! Ik zat al een paar dagen te bedenken of ik ging reageren, want ik ben niet unhappy en niet vriendloos, maar heb wel eigenlijk al mijn vriendinnen ver weg wonen. Ook vind ik het een beetje eng, om me zo op internet in een topic te storten Daarnaast heb ik mijn vriend, maar moet dan vaak ook met zijn vrienden genoeg nemen. En dat zijn leuke mensen (veel jongens) hoor, maar een paar eigen vriendinnen in de buurt met een gemeenschappelijke interesse in de paarden lijkt me toch ook prettig. Ik heb alleen altijd het probleem dat ik vriendschappen slecht kan onderhouden wegens te weinig tijd door de paarden en gewone mensen snappen dat vaak niet. Dat hele uitmesten, rijden, buiten en binnen halen e.d., ze weten vaak niet hoeveel tijd daarin zit. Ik denk dat ik daarom ook weinig contacten over heb gehouden uiteindelijk aan mijn schooltijd en studietijd. Dus dat is mijn achtergrond en reden om te reageren, kort samengevat. Kunnen jullie er nog iemand bij gebruiken? Ik weet nog niet of ik het echt durf door te zetten, maar hee, reageren is al een begin, haha!
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 21:40
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Hollyleaves
Geplaatst: 15-01-14 21:47
Ik denk niet dat je er perse iets mee moet. Je kan het precies zo opvatten als het er staat. Ik vind het namelijk best een stap die je maar moet zetten, zo afspreken met mensen die je via internet dan kent. Hetzelfde geldt voor vriendschappen onderhouden. Dat gaat met name over mensen die geen paardengerelateerde vrienden zijn. En nee, ik zit niet 24/7 aan mijn telefoon of internet vastgeplakt, dus of ik daadwerkelijk behoefte heb aan een groepsapp, dat denk ik niet. Maar dat lijkt me niet verplicht. Ik ga tot slot ook niet mezelf volledig bij langs om voor te stellen als ik nog niet weet of er nog plek was.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 21:50
.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 21:50
.
car0linee
Geplaatst: 15-01-14 23:20
Annett1990 schreef:
Lisanne Heleen Jacky Elaine Chantal Karen* Annette(stem niet kan elke dag.) Margreet Moniek Caroline* Lotte Cynthia *Chanien
Sterretje achter de naam betekent dat je gestemd hebt op de poll
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 15-01-14 23:23
car0linee schreef:
Annett1990 schreef:
Lisanne Heleen Jacky Elaine Chantal Karen* Annette(stem niet kan elke dag.) Margreet* Moniek Caroline* Lotte Cynthia *Chanien
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 23:31
.
Joehoe ik heb ook gestemd! Relax annet, komt helemaal goed schatje
Cinderella
Geplaatst: 16-01-14 01:31
Caily schreef:
Ik lees de hele tijd braaf mee, schaatsen kan ik wel, wil ik wel. Alleen Kardinge is wel ver fietsen
Ik kan dus echt niet schaatsen he Maar dan ook echt echt echt niet
Dus ik moet echt iemand vasthouden
karenwrmdm
Geplaatst: 16-01-14 01:42
_lies_ schreef:
Caily schreef:
Ik lees de hele tijd braaf mee, schaatsen kan ik wel, wil ik wel. Alleen Kardinge is wel ver fietsen
Ik kan dus echt niet schaatsen he Maar dan ook echt echt echt niet
Dus ik moet echt iemand vasthouden
ik wil je stoeltje wel zijn
Cinderella
Geplaatst: 16-01-14 01:49
Jaaaa
De laatste keer schaatsen was echt traumatisch.. Het was op de middelbare school in de vierde ofzo (5 jaar terug ofzo kun je nagaan en ik viel constant en ik kreeg mezelf niet omhoog want dan gleed ik weer weg met mijn schaats dus ik bleef maar op het ijs zitten totdat iemand zo lief was me omhoog te helpen En ze maken bij onze ijsbaan altijd om het uur ofzo (weet niet meer precies) het ijs glad of nat ofzo met zon auto schrobmachine ding? Nou en iedereen moest natuurlijk van het ijs af, maarja ik was te traag en toen moest ik over het hek jumpen omdat die auto eraan kwam
Hahaha lies! Mijn laatste keer was op het kanaal voor m'n opa en oma hun huis. Kwam bijna niet voorruit, lag meer dan dat ik stond
Astaloca
Geplaatst: 16-01-14 11:12
Ik wil ook wel schaatsen! heb ze gelukkig al. en gestemd.
Astaloca
Geplaatst: 16-01-14 11:14
Annett1990 schreef:
Lisanne Heleen* Jacky* Elaine* Chantal* Karen* Annette(stem niet kan elke dag.) Margreet* Moniek(stem niet kan elke dag.) Caroline* Lotte Cynthia Chanien*