Ik ga niet bij alle foto's de teugels weg werken, ik zie dat de anderen dat ook niet hebben gedaan. Mocht je een foto willen nabestellen, kan ik de teugels/ketting altijd nog even voor je weg werken natuurlijk!
hier hetzelfde inderdaad.. Waar het goed mogelijk was is dat gedaan. Ook veel actie-foto's niet gedaan omdat ik niet tevreden was over bepaalde foto's (ook portret) maar hij nog net door kon.
Voor nabestellen kun je de fotograaf van de foto even een pb-tje doen. De tarieven zijn per fotograaf verschillend, en iedereen heeft dus ook zijn/haar eigen tarief. Komt vast goed!
Foto's staan op de site, heb ook niets weggewerkt (helaas beschik ik nog niet over een programma). Mocht iemand willen bestellen dan zien we wel. Het was leuk om op de foto's de diverse karakters van de paarden terug te zien.
De boswachter was erg tevreden en heeft verder ook geen klachten gehoord. ^^ Ik/we mochten dit best vaker organiseren, hij was wel blij dat mensen de natuur wèl waarderen geloof ik :p
Wat fijn dat de boswachter tevreden was. Ik heb echter wel schoonmaakdoekjes op de grond zien liggen, wellicht per ongeluk door iemand achtergelaten. Het is ook in het belang van iedereen om het netjes achter te laten. Bedank de boswachter ook maar namens mij dat we dit op die mooie locatie mochten doen.
oei dat is iets minder! Ik was ook gewoon vuilniszakken vergeten, dat was een beetje dom! Zeker een puntje om mee te nemen inderdaad voor een volgende keer!
Super bedank voor de mooie foto's! Nog even 15 uitzoeken en dan open ik een foto topic
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 25-04-14 14:34
Ben toch nog even bezig geweest met een foto van Elisabeth die ik zelf erg gaaf vind maar er stond een mensje in de verte bij op, was voor mij lastig om die er af te krijgen, nu met poging 2 vind ik hem wel mooier.