Ik denk dat wij ook niet gaan komen... Moet maandag weer voor het eerst werken en ik wil zondag een beetje rustig aan doen met mijn lichaam. Ruim een uur in de auto is niet zo rustig voor mijn heupen helaas
Zeker komen: Patricia Manon Marjolein Eva Esther Joanne Cindy + man en kids Marley Willianne + man Emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Lieneke Suze Bianca & ml Lisa natuurlijk! Daniella + vl
Onder voorbehoud komen: Maaike Laura Arianne & vl Iris Daan en ml + pluus Lieke Dagmar
Erboven of eronder. Of ernaast natuurlijk. Want als ik ga kan ik je evt wel oppikken hoor.
Invisible
Geplaatst: 01-01-14 20:07
Zondag 5 januari
Zeker komen: Patricia Manon Marjolein Eva Esther Joanne Cindy + man en kids Marley Willianne + man Emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Lieneke Suze Bianca & ml Lisa natuurlijk! Daniella + vl Jolanda en Lexi
Onder voorbehoud komen: Maaike Laura Arianne & vl Iris Daan en ml + pluus Lieke Dagmar
Zeker komen: Patricia Manon Marjolein Eva Esther Joanne Cindy + man en kids Marley Willianne + man Emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Lieneke Suze Bianca & ml Lisa natuurlijk! Daniella + vl Jolanda en Lexi
Onder voorbehoud komen: Maaike Laura Arianne & vl Iris Daan en ml + pluus Dagmar