jongens, ik heb een probleem... ik moet waarschijnlijk kiezen omdat allebei (of eigenlijk alle drie )best wel lastig is...
ik ben namelijk gevraagd om (ja natuurlijk ) zaterdagochtend 30 november zwarte piet te spelen bij de bevers en welpen op scouting, dat vind ik echt heel leuk om te doen en is ook maar 1 keer per jaar... maar het probleem is dat 30 november ook onze meeting is én ik naar baantjer ga.
Ik vind meeting en zwarte piet allebei echt heel leuk, maarja... als ik beide doe kom ik later én ga ik eerder weg:
zwarte piet is schminken, van 10.15 spelen tot 11.45, dan terug en afschminken. Dan zou ik de trein kunnen nemen van 12.41 dan ben ik om 3 uur in dordt. maar... ik moet uiterlijk 5 uur weer weg, dan ben ik om kwart voor 8 in lely en baantjer begint om 8.15
ik weet het echt even niet meer, ik heb er ook geen moment bij stil gestaan de afgelopen tijd dat 30 november de laatste zaterdag voor 5 december is... ik wil alles maar dordt is best wel ver
Jo, ik sou het suuuperleuk vinden als je bij de meeting bent, dus als ik zou mogen kiezen zou ik lekker zegfen dat je moet komen, maar dat kan ik natuurlijk niet voor je doen, dit moet je echt zelf beslissen..