Alle input is welkom, moet alleen vanmiddag wel even de tijd nemen alle suggesties op een rijtje te zetten Dan komt er tenminste enige orde in deze "chaos" (ik ben nogal gestructureerd van mezelf en overzichtelijke lijstjes ) Als het teveel wordt hoor je me wel hoor, maar vooralsnog lukt het prima
Thanks Cin, jouw bijdrage wordt ook gewaardeerd. Ben blij dat deze sfeer er hangt, heb er namelijk super zin in
Ik ga er niet bij zijn helaas De 29e is een goede vriend van mij jarig Tenzij hij het viert op de vrijdag om 2 dagen uit te brakken, ben ik er dus niet bij. De 22e was beter geweest
Ik ga er niet bij zijn helaas De 29e is een goede vriend van mij jarig Tenzij hij het viert op de vrijdag om 2 dagen uit te brakken, ben ik er dus niet bij. De 22e was beter geweest
Hopen op mooi weer nu Zal naar de carpoollijst kijken.
Ossi schreef:
Ossi
Geplaatst: 24-05-13 16:54
Lolacabana schreef:
Ossi schreef:
Mep Cindeeh maar Die regelde het voor 29e
Ander keertje
Lolacabana
Geplaatst: 24-05-13 17:20
Ossi schreef:
Ander keertje
Kom ook naar het gala dan als mijn date
Ethirty
Geplaatst: 24-05-13 17:36
Lolacabana schreef:
Ossi schreef:
Ander keertje
Kom ook naar het gala dan als mijn date
Ik wilde net zeggen, heeft hij wel een date nodig, maar dat stond er al hééél klein bij