In principe kan ik wel op de avonden in de datumprikker maar zit ik wel met de hond. Kan ik die meenemen Estella en heb je geen trappen die we op moeten?
Komen echt mooie foto's vooorbij zeg Maar het groepje wat nu in de quote stond was opzich oke toch?
valiantS
Geplaatst: 08-05-13 12:11
_Caitlinnn schreef:
Komen echt mooie foto's vooorbij zeg Maar het groepje wat nu in de quote stond was opzich oke toch?
Een aantal fotografen geeft de voorkeur aan een iets grotere groep, heel begrijpelijk natuurlijk!! Dus ik wacht even af hoe of wat we beslissen......... Gisteren met Simone haar foto's bezig geweest .....ik heb er zelfs ruis in en waardoor ??? Iso 200 Dus ik parkeer ze even tot het weekend doe ik eerst die van Leonie maar. Zal er zo 1 laten zien van Simone.....wat ik er nog van heb kunnen brouwen althans en tikje bewerkt
valiantS
Geplaatst: 08-05-13 12:25
Is het eindelijk voorjaar .....maak ik een herfsttintje
Ik vind het wel een mooie foto geworden Ondanks het herfst tintje
Maar ja idd , een grotere groep snap ik ook evt. Ik hoor het wel
NESCAFE
Geplaatst: 08-05-13 12:54
Idd wel een mooie foto hoor Astrid, wel gek dat je ruis hebt. Dat zou eigenlijk alleen kunnen als de schaduwen onderbelicht zijn geweest.
Rhyddid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 17:52
He he.... mijn foto's zijn ook eindelijk klaar!! Mijn foto's zijn voor de fotografen ook leuk om te bekijken, want ik heb nog een een "behind-the-scenes" foto's gemaakt.
Ik dacht ik doe nog eens gek , en blijf vervolgens natuurlijk weer veel te lang bij 1 foto hangen ....
valiantS
Geplaatst: 12-05-13 10:19
Zo eindelijk de foto's van Leonie klaar. Gezien de hoeveelheid en de bewerkingen snappen jullie vast wel dat het even duurde Heb ook maar even een dagje niets gedaan gisteren want op een gegeven moment zie je het niet meer....
Ik ben best tevreden ( en dat ben ik niet snel !!)