Ja dat snap ik ook. Maar dan gaan we wat drinken. Staan we met zes paarden aan de hand te klooien.en dan moeten we nog terug? Mezelf kennende.heb ik dan nog.weinig zin. Plus dat alle mensen die de weg kennen op eigen paarden zitten
Hoi gambler. Denk het eigelijk niet aangezien het besloten is.
Maar meiden ik meld me af voor de rit. Ik ga die dag ergens anders heen. Het word dan beetje krap qua tijd. En aangezien het parkeren ook een probleem is wil ik het er ook niet op wagen. Xxx
Ook ik ga me afmelden. Ik heb zoveel excuses/smoezen etc, maar uiteindelijk komt het er op neer dat het financieel klote is momenteel, ik het weekend erna liever het tinkerweekend start. Er weinig parkeer gelegenheid is, iig niet voor 6 trailers. En de groep wss te groot is voor Jaron, waarop hij nogal zwaar in de hand word.
Ik ben daarom gewoon eerlijk.
Echter heb ik nu wel een kleine vergissing gemaakt, om een fotomeet te organiseren op dezelfde datum..
*kick* Gaan we dit nog doen? Lijkt me nog steeds supertof om jullie te ontmoeten. Maar als het doorgaat is het denk ik wel tijd om iets met die stal te regelen?
Ik ga niet meer mee. Andrea en Antje gaan ook al niet mee en ik geloof Jessie ook niet meer. Heb een meeting gepland op 2 juni en heb weinig zin om veel geld uit te geven aan een buitenritje als ik met Winston zo de hoek om het bos in zit. Heb al weinig te besteden...
Ja ik zag ineens dat er allemaal mensen naar de meeting van Andrea gingen.. Als de harde kern van het topic niet gaat dan ga ik ook niet mee.
ElSea
Geplaatst: 16-05-13 08:22
Marjolijn zou dit regelen toch, niet ik Ik weet niet ik zin en geld heb, en als er al zoveel mensen niet meegaan... Maarja aan de andere kant, met een klein groepje is het wel gezellig. Zal ik de organisatie overnemen, aangezien marjolijn ook nie meegaat? Wilt iedereen mij een pb sturen die nog wel mee willen?
Ymor
Geplaatst: 16-05-13 08:25
Oh sorry haha ik twijfelde al. Laten we even een lijstje maken.
1. Romy (ovb alleen als er veel mee gaan)
ElSea
Geplaatst: 16-05-13 08:27
Ymor schreef:
Kan e mij ook in het lijstje zetten? Zit mobiel, bijna onmogelijk
Ymor
Geplaatst: 16-05-13 08:33
Ymor schreef:
2. Lieke (gaat het ook regelen)
Detroit
Geplaatst: 16-05-13 10:10
2. Lieke (gaat het ook regelen)
3. Arianne (goede afleiding)
ElSea
Geplaatst: 16-05-13 15:52
Meiden, de originele datum stond op 2 juni, zullen we hem daar houden? Als wedat besluiten, wil ik graag op zondag (17 mei, twee weken van te voren) reserveren, en dus zondag avond de definitieve lijst hebben met iedereen die gezellig meegaat.