Nee ook niet, Ik heb van te voren gezegd, je mag meerijden maar vanaf mijn huis. Óf als het op de route ligt maar dalfsen en ommen ligt niet op de route
Heenweg : 7:18 bus naar zuidplein. 7:44 metro naar rotterdam cs. 7:56 aankomt op rotterdam cs. 8:05 trein naar zwolle. 9:42 aankomst op zwolle. 9:53 trein naar leeuwarden. 10:56 aankomst in leeuwarden.
Terugweg: 17:44 trein naar rotterdam. 20:25 aankomst op rotterdam. 20:41 metro naar zuidplein. 20:53 aankomst op zuidplein. 21:01 bus naar heinenoord. 21:17 bus naar huis .
Er is hoop ik wel iets te eten op het station van Leeuwarden? Anders heb ik heel veel honger. Ik kan geen trein eerder nemen savonds. want die gaat om 4 over 5...
Fellow
Geplaatst: 24-12-12 21:50
Fenne, er is een Julia's op het station in leeuwarden, dan heb je voor tussen de 5 en 10 euro heel lekker eten. Anders mag je ook wel wat van ons thuis meenemen.
Hai meiden. Ik had een vraagje, Zou ik misschien ook mogen komen met sinterkerst? Ik hoef geen cadeautje of iets dergelijks, maar vind het leuk om te meeten en aangezien Leeuwarden best wel dichtbij is, lijkt me dat wel gezellig. Als het niet mag, zegt u het maar Als het wel mag ook natuurlijk, haha.