Lieve skatties, niet meteen in paniek raken als ik niet reageer... Im still alive, vandaag (voor mij) zwaar dagje gehad op de ALV maar ging redelijk gelukkig. Voelde me wel erg kreupel in mn joggingbroekje haha. Maar gezellig was het wel.
Het adres is inderdaad: Huifkarcentrum Bergh Doetinchemseweg 9 7036 AB Loerbeek Oprit inrijden tot achter de boerderij, daar is de parkeerplaats.
Super lekker al die hapjes die zijn gemaakt! Bestek, borden etc. is natuurlijk allemaal bij ons aanwezig en kan gewoon gebruikt worden mits we het na de tijd maar wel ff opruimen en door de vaatwasser gooien. (het is iig niet de bedoeling dat het personeel het moet opruimen na de tijd want dan krijg ik moppers )
Frituren wordt een probleem aangezien er een groep mensen tegelijk met ons komen eten (pannekoeken) en dan is de keuken in gebruik door de kok + het gaat naar frituur stinken en daar was mijn schoonmama niet blij mee.. Het lijkt me verstandiger dat als er iemand, wat ik me na al die andere lekkere hapjes haast niet kan voorstellen, nog zin heeft in friet of andere frituur, dat we gewoon zoals eerst het idee was friet gaan halen.. Ik wil absoluut niet zeikerig overkomen maar ik wil mijn schoonouders ook niet voor het hoofd stoten, hopelijk snappen jullie dat... Een pan soep opwarmen wordt ook een beetje een probleem aangezien we geen gasfornuis hebben in nde keuken maar dat zou ik eventueel nog bij mijn schoonouders in huis kunnen doen. Zal het morgen gelijk even overleggen maar lijkt me geen probleem. En anders hebben we altijd nog de magnetron haha.
Voor morgen is hier storm voorspelt, hopelijk valt het allemaal mee en hebben we fijn, droog weer. Wij hebben er in ieder geval mega zin in!
zetten we de frituur in de schuur anders eten er een paar de hele week bitterballen of frikandellen
Bassenqua
Geplaatst: 24-11-12 21:57
En de soep is ook al bijna klaar
sandra3235
Geplaatst: 24-11-12 22:06
nou opgelost,we brengen zak friet,de frikandellen etc naar dichtsbijzijnde patatzaak,zou hun gezicht wel willen zien trouwens als we vragen of ze dez even voor ons willen bakken en soep bakje voor bakje in magnetron als het niet anders kan en vervolgens schuiven we gewoon aan bij de pannenkoeken
Hahaha het komt wel goed allemaal, ik regel wel wat.. Alleen de frituur krijg ik er niet door denk ik.. maar nogmaals, ik overleg het allemaal wel ff. Soepje opwarmen lijkt me geen probleem en anders zoals San al zegt; desnoods kopje voor kopje in de magnetron. Komt wel goed ladies!
Twinklestar
Geplaatst: 24-11-12 22:15
Mag het toetje wel in de koelkast ?
Zijn 2 schalen.........
sandra3235
Geplaatst: 24-11-12 22:19
Kit weet je hoe koud het word?Kan ook best buiten Is Cees al knuffelbestendig?Ga hem morgen even lekker extra knuffen....
Twinklestar
Geplaatst: 24-11-12 22:28
Oehhhhhh...............Cees heeft er nu ook heeeeel veel zin in ( zo gek ? )
Ik ga mijn toetje niet buiten zetten hoor , heeft bloed , zweet en tranen gekost om het te maken .
haha geniaal!!! Weet niet zeker of het uit de fles komt.. Ik ga nog even stappen. Maar heb toch energie voor tien altijd dus dat komt wel goed!!
Mariska80
Geplaatst: 24-11-12 23:27
Sabinen er komt al wel een hele taart Maar goed lekker appeltaartje kan er wel in Morgen nog 1 dagje lekker eten maandag maar weer op dieet Heb er zin in nu nog even wat mailtjes antwoorden en dan naar bed tot morgen