Maar mag ik vragen we je bent en wat je hier doet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen voor mij te pittig.
loes-freke schreef:gewoon even lezen wat jullie gaan doen, en besloten mag niet![]()
troost jullie ik kom niet maar ik vind arabieren heel gaafalleen voor mij te pittig.
en wis niet dat er zo'n stal hier in de buurt was, kan alleen een arbier fokker in de haarlemermeer.
daarbij is de stal van een bokster en die heeft wel degelijk iets te vertellen
Citaat:Besloten boktmeetings zijn toegestaan. Het is natuurlijk leuk als je met de groep mensen die steeds in het zelfde topic aanwezig zijn een leuke meeting kunt organiseren. Om dit duidelijk te maken plaats je in de eerste post van een nieuw gestart topic op BM een link naar het topic waarvoor de meet georganiseerd wordt.
loes-freke schreef:gewoon even lezen wat jullie gaan doen, en besloten mag niet![]()
troost jullie ik kom niet maar ik vind arabieren heel gaafalleen voor mij te pittig.
en wis niet dat er zo'n stal hier in de buurt was, kan alleen een arbier fokker in de haarlemermeer.
Nayomie schreef:Citaat:Besloten boktmeetings zijn toegestaan. Het is natuurlijk leuk als je met de groep mensen die steeds in het zelfde topic aanwezig zijn een leuke meeting kunt organiseren. Om dit duidelijk te maken plaats je in de eerste post van een nieuw gestart topic op BM een link naar het topic waarvoor de meet georganiseerd wordt.
HK besloten mag niet.