Ik kom misschien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennee schreef:Oke, eerst maar even afwachten met hoeveel personen we zijn en wie er wel of niet kan crossen.
Ik weet dat in het bos waar je volgens mij ook mag rijden op een pad een soort waterbak is aangelegd mogen wij daar wel of niet doorheen? Want ik zag ergens foto's van iemand ( een vriendin die er ook een pony had gehuurd) dat zij er wel door heen ging.
Nayomie schreef:Hier een uitgebreide post over hoe en wat
Wat gaan we doen? We gaan een buitenrit maken in de omgeving van Roden. Als je geen eigen paard hebt, kun je pony huren bij het fjordenpaard. Ga je heen, bij voorbaat bij mij aangeven of je een pony wilt huren of dat je een eigen pony hebt/ kunt gebruiken.
Wanneer gaan we dit doen? Om 1 lijn te trekken en alvast vooruit kunnen plannen, is er een datum geprikt op 18 mei. Dus mocht je heen willen, graag even van te voren kijken of je die datum kunt! De precieze tijd is aanvang 12 uur/ half 1. Dit is gekozen omdat we anders 's avonds in de knel kunnen komen en 's ochtends misschien wel eerst je eigen paarden moet doen.
Wat zijn de kosten?De kosten zijn afhankelijk van hoelang wij willen. Hierover kunnen we even discusseren zodat we straks 1 lijn kunnen trekken. Dit zijn de kosten per uur dat wij rijden.
- .1 uur is 14 euro
- 1,5 uur is 18 euro
- 2 uur is 22 euro
- 3 uur is 30 euro
De prijzen zijn dus niet belachelijk duur.
De spullen; [i]Het dragen van een cap is verplicht. Mocht je geen cap tot je beschikking hebben kun je die voor €1,00 huren.
Meer informatie kun je hier vinden: http://rchetfjordenpaard.nl/verhuur/paarden-huren/
Lijst van deelnemers;Wie gaan er mee op 18 mei schreef:Definitief
* Nayomie - paard huren
* DW_Dressage (Demi Wekema) - neemt eigen paard mee (?)
* Elvi_Elisa (Elvi) - ???
* Depende (onder voorbehoud) - Neemt eigen paard mee
* Doxlover - paard huren (neemt misschien een camera mee)
* prugelpiet - paard huren
*
*
Misschien
* Zandkorrel_ (Suzanne)
* Fennee
* Nynke_Mandy
* XBellelover
* Doxlover
Niet
*
*
DoxLover schreef:Nayomie schreef:Ja klopt, maar wil het definitief weten haha.
Neem aan dat je een paard huurt? Of neem je zelf eentje mee?
Jup , hurenEn waar verzamelen we ? Gewoon daar ofzo ?
Nayomie schreef:Ja klopt, maar wil het definitief weten haha.
Neem aan dat je een paard huurt? Of neem je zelf eentje mee?