Ik wil het ook wel heel graag weten, want als het op een locatie gaat plaatstvinden die voor mij te ver weg is kan ik met nog voor een wedstrijd opgeven.
Ik ook aangezien sommige locaties voor mij te ver zijn op me fietsje
Biebz
Geplaatst: 07-08-12 10:34
horsesm schreef:
Ik ook aangezien sommige locaties voor mij te ver zijn op me fietsje
Hier hetzelfde En met me scooter durf ik het niet aan, dan ben ik bang dat die het begeeft
Madieke
Geplaatst: 07-08-12 12:55
saskiakefie schreef:
@Madieke: Nee hoor, alleen de groevenbeekse hei en zandverstuiving bij Hulsthorst zijn 4 modellen.
Just_Kiki komt met twee paarden.
elmiran
Geplaatst: 07-08-12 12:58
elmo_browny schreef:
Hier hetzelfde En met me scooter durf ik het niet aan, dan ben ik bang dat die het begeeft
Hahah hier hetzelfde probleem. Heb een scooter met 40.000 km op de teller dus lange afstanden durf ik niet aan dan moet ik echt met de trein of bus komen.
Wat mij betreft wordt het de locatie waarop de meeste modellen kunnen. Kan iemand (TS?) de modellen PB-en die nog niet hebben aangegeven waar ze kunnen komen?
Ik wil wel even melden dat dan de heideweek is en er veel activiteiten plaatsvinden op de ginkelseheide, (dag ervoor is er concours, maar er word ook veel gedaan met vliegtuigjes dan, durf alleen niet te zeggen wanneer)
EquiPhoto
Geplaatst: 08-08-12 17:42
Dat is wel een puntje om rekening mee te houden indd.
Ow alleen moonforever heeft nog niet gereageerd dus dat is snel gebeurd
Biebz
Geplaatst: 08-08-12 17:46
EquiPhoto schreef:
Dat is wel een puntje om rekening mee te houden indd.
Kreeg vandaag toevallig krantje van binnen, vandaar dat ik er ineens aan dacht.
horses_m
Geplaatst: 08-08-12 17:49
Ik heb reactie van moonforever gehad en deze heeft geen voorkeur voor locatie...
Madieke
Geplaatst: 08-08-12 20:10
Oh en nu hadden we op de posbank na overal 4 modellen, dus dan blijft het gelijk..?! Moeten we zelf maar een gebied uitkiezen..??? Ik zou een gebied met heide wel gaaf vinden, met een beetje geluk staat het dan in bloei.
Ik denk dat veel fotografen de bloeiende hei ook gaaf vinden.
Madieke
Geplaatst: 10-08-12 07:32
De ginkelse heide is dan mss niet handig als daar allerlei activiteiten plaats vinden. Ander gebied dan met heide en/of water..? Misschien moet TS gewoon een gebied aangeven, er moet nu echt meer duidelijkheid gaan komen. Gebied, tijd en modellen etc. dan weet iedereen iets en kan iedereen iets gaan plannen.
Ik ben benieuwd of de TS uberhaupt in staat is om te bepalen waar de meeting plaats zal vinden en om het te organiseren. Want een andere meeting liep hierdoor volledig in de soep, omdat de TS gewoon nog niet kan organiseren (zelfs met behulp van 2 andere personen lukte dat niet).
Ze heeft 'nu' nog niet gereageerd. Ik moet zo weg, paarden voeren, school spullen halen. Ik denk dat Angela dan wel heeft gereageerd, mocht het niet zo zijn, maak ik zelf een lijst (omdat er 2 gebieden zijn met evenveel modellen) en dan kunnen er nog meer modellen aan melden en dan kijken we waar de meeste modellen kunnen
Madieke
Geplaatst: 10-08-12 13:05
Moonforever maakte het gebied niet uit, dus we hebben nu bij alle gebieden behalve de posbank 5 modellen. Just_kiki komt met twee paarden.