We hadden zeker super weer! Onderweg naar huis kwam ereen flinke hoosbui langs. Ik begin morgen aan de foto's.Zo eerst richting feestje.Groepsfotos staan bij Lonneke op dr camera geloof ik. Heb ook een super dag gehad! Doen we vaker
Wij waren ook net op tijd thuis met de motor haha. Vond het ook heel erg leuk!Zijn wel helemaal verbrand haha!
Haha Marjolein, Ben nu bij jou standfoto's Ben even alle slechte aan t verwijderen Heb foto's van dat ze schud Hier vast een voorproefje, kom een erg leuke tegen @VogeltjeM, die komt er ook, maar eerst deze stapel maar eens wegwerken:P
Ooo mooi Elles nu word ik ook benieuwd heb je mijn stapel algehad? ik snap eigelijk die site niet zo goed, als ik bijvoorbeeld op yp klik komen er linken, moet ik daar dan op klikken of?Hondenmeeting leukk! , of misschien in de vakantie nog eens eenpaardenmeeting
Joy, jou stapel heb ik al doorheen geweest, maar moet hem nog verder uitdunnen, zitten ook leuke bij!Nee op die site komen straks de foto's te staan, maar we zijn niet super snel:P
EllisL schreef:Joy, jou stapel heb ik al doorheen geweest, maar moet hem nog verder uitdunnen, zitten ook leuke bij!Nee op die site komen straks de foto's te staan, maar we zijn niet super snel:POkeee, ik ben gewoon TE benieuwd
Ikvond t echt onwijs gaaf!!Super georganiseerd en erg gezellig Ben heel benieuwd naar de foto s..Wij hebben geen hoosbui gezien hoor, ook niet onderweg naar stal
mang schreef:Is het misschien een leuk idee om de blooperfoto's bij overig te zetten op de site? hahaha, ja dat lijkt mij wel leuk
heeft iemand het linkje van de site nog? staan er trouwens al fotos op?ik heb het linkje opgeslagen op me andere computer vanddaar