ohh het was werkelijk HEEEEEEEERLIJK vanochtend kon ik niet en margriet had geen vervoer(stal fiore) maar na vcanaavond toch een gaatje vrij te hebben zijn we toch maar even naar het strand gegaan bj katwijk en het was SUPERSSS!!!! heerlijk denk zo`n 1uur gezwommen met de magic en rosalinde en sanne met bagger en ....waren er ook(sorry van je naam)
Haha Nina en Frits Heavenley.... en Bagger heet eigenlijk Beggar hihi (is toch wel een verschil)
Het was inderdaad heerlijk! Ben erg blij dat we toch besloten hadden te gaan, en wat ik gezien heb van de foto's zijn die ook fantastisch! ^^ dus erg geslaagd. Ben wel flink gebroken nu... gelukkig morgen geen drukke dag *ahum* ff doorbijten, dinsdag ben ik weer vrij
Helaas zelf niet kunnen fotograferen... manlief wilde graag foto's maken... Kon ik lekker met mn pony zwemmen.
Hier een spammie van mijn kant alvast:
Margriet (ikzelf) met Rosalinde
Sandra (Heavenley) met Magic
Margriet met Roosje zwemmen
Margriet en Rosa met zonsondergang
Sandra en Magic met zonsondergang
Sandra met Magic
liedjuh2
Geplaatst: 23-07-12 01:27
Leuke foto's!!! Echt een herkansing plannen!!! Had eigenlijk wel meegewild, maarja, stal gaat om 8 uur dicht. Was um niet geworden. Had paard een nachtje in de trailer moeten doorbrengen.
Ik heb al de hele tijd mee zitten lezen, maar had er een hard hoofd in (het weer), mocht er nog een datum komen met avond en zonsondergang dan wil ik ook erg graag mee mocht er nog een plekje over zijn!
ik heb overdag op het strand gelegen en was zeker wel druk. NIet zo druk als een super hete strandweek in de zomer, maar zeker te druk om te rijden met paarden. Waren veel kinderen in de zee etc..