wat een lieve foto van tout grappig dat je dat zegt essy zat er namelijk aan te denken om een keer een fjorden kapsel aan haar te geven gezien haar manen te zwaar zijn en naar 1 kant hangen. ik krijg het niet voor elkaar om het twee kanten op te doen. ( dus als iemand een uitdaging daarmee wil)
Nou heb ik alleen de kleine uitvoering, maar ik heb een poging gedaan je foto een tikkie scherper te maken Essy.
De foto's zien er super uit, en ik hoop dat ik de volgende meeting er ook bij kan zijn. En mocht iemand nog prive modellen zoeken om te oefenen, ik heb er een paar in de wei staan Kunnen overigens ook onder het zadel
Ah, dankje Rina. Heb je dat in Lightroom gedaan? Ik werk ook met lightroom, dus ik zal nog even kijken of ik het originele bestand nog wat scherper krijg.
Grass
Geplaatst: 10-07-12 22:54
Dalani:
rina
Geplaatst: 10-07-12 22:55
Nope ik heb een bewerkingsprogje op de pc staan
Ik ben niet zon goede fotograaf, maar kan erg veel met een pc en bewerken
Hier je laatste: (en dan doe ik niet meer, het kost me erg veel KB oploaden en ik heb een max op mijn verbinding zitten ).
Zou iedereen haar email-adres naar mij willen pb-en? Dan stuur ik je de foto's toe! Doe voor de zekerheid maar even de naam van het paard erbij, dan weet ik zeker dat ik de goede foto's stuur
Als het goed is heb je een mail van wetransfer met een link waar je de foto's kan downloaden. Ik heb wel een bevestiging van versturen gekregen, maar anders stuur ik m je morgen nog een x.
Karen1987
Geplaatst: 13-07-12 07:46
oww, wil je die mij ook nog een x sturen, Esther? Ik denk dat ik die heb verwijderd, omdat ik dacht dat het spam was..