Voor mij was het ook een heerlijke dag.. heb een tiental zeer gevarieerde en leuke paarden voor mijn lens gehad.. Ik had inderdaad ook wel last van de wind.. maar gelukkig geen zand
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De paarden staan er in ieder geval goed op, en dat is gewoon het belangrijkst! Bij de eerste valt het wel op dat ie iets overbelicht is. Ik weet niet in welk programma je bewerkt, maar als je in raw werkt: foto stop minder belichten, of in photoshop: hem bijvoorbeeld met levels wat donkerder maken, komt het zwart van het paard mooier uit. En je zou het kleine stukje hand er links nog af kunnen snijden, maakt hem gelijk weer stukje netter.
IK heb inderdaad veel moeite met overbelicht wegwerken en moet zeggen dat ik deze niet heb bewerkt.
. Tenminste, m'n notebook en Bokt werken niet samen. Op de een of anderemanier blijft hij achter in geheugen, als er allang weer gepost is in een topic (ook als ik dit zelf ben geweest) blijft hij nog enkele minuten hangen bij een paar post terug. Nu hangt hij nog bij de post van Eline bijvoorbeeld, terwijl ik zelf al gepost had. 
. Maar ik ben op mijn werk, en de verbindingen zijn nogal traag hier, denk dat het daar aan ligt.
Al die actie was heel leuk.