Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buckskey schreef:Ja spannend! Ik heb alle pagina's wel doorgelezen maar weet niet of ik alles heb opgeslagen in mijn hoofdIk zal even een recap maken van wat ik heb begrepen en ik zal ook meteen even mijn vragen neerzetten:
Er zijn 2 shifts, ochtend en middag. Op de verzamelplek (het doorgegeven adres) wordt iedereen op het tijdstip van de afspraak verwacht. Dan gaan we eerst de duinen in en dan het strand op? Hoe willen jullie het aanpakken met poseerfoto's en foto's onder het zadel? Maken we eerst de foto´s aan de hand en daarna gaan we terug naar de trailers om op te zadelen?
Of we eerst de duinen in gaan of gelijk het strand op, dat blijft nog even vaag. Sharon en ik gaan woensdag naar het strand toe om even te kijken en dan kunnen we hier meer over vertellen. Het is wel de bedoeling dat we inderdaad eerst de portretfoto's maken, en dan pas de foto's onder het zadel. Dit in verband met het zweten van de paarden.
Ik heb overigens niet nog meer westernruiters voorbij zien komen in het topic dus vandaar dat ik even om jullie (fotografen) mening vraag: Als ik aan netjes denk, dan denk ik eigenlijk aan een show outfit voor zowel mijn paard als mij. Dus als ik in 'uniform' kom (nette outfit compleet met hoed) is dat volgens jullie overdreven of zouden jullie dat juist leuker vinden?
Het liefst inderdaad zo traditioneel en netjes mogelijk. Dus een mooie set die bij elkaar past. Als je in showoutfit kan komen, zou dat super zijn!
Persoonlijk vind ik een traditioneel westernoutfit ook erg leuk, zeg maar zoals de cowboys van vroeger.