Omdat jullie hoofdstellen hebben, verkopen jullie die ook? Of alleen de neusriem + sperriem. Want mijn sperriemrondje is kapot dus nu kan de sperriem niet meer eraan
Sorry Laura, nee. We hebben maar een hoofdstel voor de kleintjes en wie weet hebben we die ooit nog eens nodig
LoveMickey
Geplaatst: 08-03-12 22:45
__Lauraa schreef:
Omdat jullie hoofdstellen hebben, verkopen jullie die ook? Of alleen de neusriem + sperriem. Want mijn sperriemrondje is kapot dus nu kan de sperriem niet meer eraan
Nee, sorry! Ik heb nog 3 pony's staan bij Mick en die hebben dat hoofdstel ook nodig!
Eh maakt niet echt uit wat ik er voor wil. (Kan wel ff vragen aan mijn mama of ie gewoon gratis weg mag) Want Blacky past 1 niet en die andere is van mijn nieuwe hoofdstel en die wil ik zelf wel houden maar ik neem ze allebei wel mee en als die van mijn nieuwe hoofdstel past kun je die wel krijgen.
Ah oke super ! Echt je bent mn held !!! Dan kijken we wel welke past . Natanalientje heeft wel een groot hoofd hoor . Maar als je die ene niet wegwilt kan je die dan beter gewoon houden toch?
Fellow
Geplaatst: 09-03-12 19:23
MarlindeRooz schreef:
KirstenVosje schreef:
Ik ga wel paardensnoepjes enzo kopen hoor. Als jullie dat niet erg vinden.
Ik ga morgen paardentaart leren maken (vertel straks wel in HK hoe en wat) dus als dat makkelijk is kan ik misschien ook wel wat maken voor de meeting, ipv die snoepjes.