Ben dr best blij mee niet geheel tevreden maar dat word ik denk ik nooit Ben allang blij dat ik ze zelf zie ik weer blij word want ben gek op die hond, lijkt op assad in alles alleen andere jas
Heb net ook weer wat fotos gemaakt van mn eigen dame en heer lastig met die sneeuwvolkjes die dr wel scherp op staan en een warrige dober of staff dr achter
ik ga nu niet meer naar buiten.. net naar oma toe gelopen en was helemaal wit en nat van de sneeuw.. ik heb wel sjalen om maar dat hielp niks omdat ze nat en koud waren..
zal vanmiddag wel wat proberen als het niet meer sneeuwt.. om 1 uur gaat het hier stoppen volgens het knmi en dan lkkr zon!
dat sneeuw op hun neus kyra loopt ook de hele tijd met haar toeter door de sneeuw en ze heeft snowboots aan in de sneeuw.. (om medische redenen hoor.. niet voor de mode )
Zuci heeft normaal ook een jasje die dr buik beschermd en assad heeft aan de achtervoeten normaal ook vaak schoenen die zet zich zo hard af dat hij zn nagels gewoon afbreekt
Altijd gaan ze met hun kopen door de sneeuw ik wou assad op de foto zetten tijdens het sneeuw rollen maar was net te laat
haha.. ik hou er ook niet zo van doe mij maar een lkkr zonnetje met 25 graden ik kan sneeuw wel leuk vinden als er een meter of meer ligt.. maar niet langer dan 2 weken.. dan ben ik er mee aan..
Gave foto's Marjolein! haha die van Assad dat ie zo in de lucht hapt. Hier ligt al bijna niets meer wat heel iets wit maar niet te moeite (hoeft ook niet van mij:P) Doe mij ook maar die 25 graden met zon(A)
Misschien een rare vraag, maar kijkt Assad een beetje scheel of hoort dat zo bij een Dobermann? Viel me ook al op toen hij in de auto stapte maar ik ken dat ras niet zo goed.
hahaha hij is niet scheel, enkel als hij focused kan het zo lijken doordat zn ogen vrij ver aan de zijkant geplaatst zijn hij draaid zn ogen dan ver naar voren en door de donkere kleur van hem aan de binnenkant van zn ogen kan hij scheel lijken. Bedankt de fotos van vandaag zijn niet geweldig maar je moet wat
kyra daarnet in de studio heb een paar nieuwe assoicoires of hoe je dat ook schrijft en die moesten ff uitgeprobeerd worden hij is wat teveel naverscherpt i know