Is goed Mijn poown krijgt sowieso nog een verlate shoot, die zouden we een paar weken geleden hebben maar meneer maakte zichzelf nog even stokkreupel diezelfde ochtend
Movement
Geplaatst: 27-01-12 14:12
oh dat klinkt niet best.
Dan kunnen we zeker wel strand foto's maken? Moet je maar kijken welk paardje het geschikst is daarvoor.
Nee, was inderdaad niet leuk, dacht dat hij het gebroken zou hebben op dat moment, maar het viel gelukkig reuze mee! 3 dagen erna liep hij alweer redelijk normaal
Zou wel leuk zijn, moet ik tegen die tijd even kijken of we vervoer zouden kunnen regelen naar het strand!
Nee, dat niet Maar ik denk dat ik voor een keertje wel vervoer kan regelen Is er daar wel een leuk strandje in de buurt?
We hebben hier sowieso wel een mooie locatie (Terhorsterzand)!
Movement
Geplaatst: 27-01-12 14:30
Nee hier is geen leuk strandje. Even denken, lauwersmeer? Ik weet niet of je daar mag komen met paarden.
En terhorsterzand kan natuurlijk ook.
Jorinda
Geplaatst: 27-01-12 14:30
Cas wil ik dan ook wel aanbieden hoor Maar Milan gaat voor. Of Milan, of Milan en Cas samen maar niet alleen Cas Cas wordt al zo vaak op de foto gezet en Claudia en Milan gun ik het veel meer!
Maar waarom tot de zomer wachten? Nu is het bijvoorbeeld ook prachtig weer. Op het strand maakt het niet zo uit dat de bomen nog niet groen zijn. Je kan nu ook al beginnen met het updaten van je portfolio .
Movement
Geplaatst: 27-01-12 14:46
haha ja maar de meeting komt er eerst aan en ik heb ook nog een andere leuke portfolio pony alleen de datum is nog niet bekend wanneer ik dat ga doen. Dus dan wil ik eerst dat afgerond hebben voor dat ik verder ga plannen
Ik heb besloten niet te gaan. Hoewel mijn zusje en nichtje wel gaan... Maar waarschijnlijk gaan er ook een paar meiden mee waarmee ik het iets minder kan vinden... Ach ja... Andere keer beter. Misschien toch maar eens op vakantie naar Wenen Of Andalucië for that matter haha