En zoals eerder gezegd wil ik best ook met je mee rijden die ochtend en helpen met dingen klaar te zetten?
oohja das waar ook...tot nu toe heb ik alleen Nyckle in de autoDus in principe kan het, of ging je nou mee met Maysie?
Dat is afhankelijk of Maysie kan of niet. Zal ik jou anders op plan B houden? Dan help ik mee met het opzetten en afbreken. appalin, de appaloosa van je avater? Die is inderdaad echt prachtig!
Ik krijg net een berichtje van Maysie inderdaad, top vervoer is geregeld. Ik heb inderdaad over het bericht heen gelezen dat ze mee ging.
Ik sta inderdaad niet meer ovb haha Dus magda kan bij mij mee carpoolen Verder nog mensen die mee moeten in de auto?
haha wc is inderdaad makkelijk vorige keer werd er nog gegniffeld toen ik een wc rol achter in de auto had . He je weet nooit
magda_90 schreef:Anders nemen we gewoon een dixie mee. Ik heb een grote kofferbak maar niet zo'n grote hahaha ! dan moeten we hem op het dak binden
Devi_Angel schreef:Claudia woont er vlakbij moet je haar vragen of we haar plee kunnen lenen Definieer vlakbij Geen cafetaria of iets in de buurt??
magda_90 schreef:Op wieltjes zetten en dan achter de trekhaak. Claudia? *puppyogen*pssssttt Geen trekhaak we are doomed
magda_90 schreef:Shoot, dan zal ik maar een zak pampers kopen. Aah, 3 minuten lopen dat scheelt. Mannen hebben het maar makkelijk die hangen hem even in de frisse lucht en klaar Wij moeten moeilijk balanceren op onze hurken
Jullie mogen de wc wel lenen hoor Ik kan ook een fiets neerzetten zodat mensen nog sneller heen en weer kunnen