Van 12 tot 2 vind ik ook goed. Of we nu 2 of 3 uur gaan maakt mij ook niet uit. T is wel leuk als we gewoon met zn allen kunnen gaan
snoopydogy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-12 20:08
[quote="snoopydogy"][quote="Chantaliiejj"]1. Marlies 2. Willemieke 3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea 6. Suzanne 7. Jeroen 8. Monica 9. Simone 10. Chantal
tog maar weer eentje er af gehaald ze kan niet mee marly hellaas volgende keer beter de meiden die nog wel mee willen en nog niet op het lijstje staan kan je je er nog op zetten
Ik wacht nog op 2 cijfers en heb tot nu toe 1 onvoldoende. Denk dus dat ik wel mee ga
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-02-12 20:14
Chantaliiejj schreef:
1. Marlies 2. Willemieke 3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea 6. Suzanne 7. Jeroen 8. Monica 9. Simone 10. Chantal
tog maar weer eentje er af gehaald ze kan niet mee marly hellaas volgende keer beter de meiden die nog wel mee willen en nog niet op het lijstje staan kan je je er nog op zetten
Ik vind het een goede middenweg maar ik moet nu werken.. er is een personeel probleem op de kinderboerderij. dus ik moest zowiezo afzeggen nu. dus sorry en kunnen jullie gewoon normaal jullie 3 uur rijden iedereen happy toch? organiseren we binnenkort (als jullie het leuk hebben gehad) nog een keer een meeting en dan gaan we van 12 tot 2 en kan iedereen mee! doen wehet na de meivakantie dan zijn de paardjes ook weer mak en kan je wat meer variatie mee!
Britt_Sisi
Geplaatst: 11-02-12 00:03
en ik vind het heel fijn dat jullie voor ons toch een middenweg wilden vinden! helaas komt dit tussendoor, en deze kans laat ik niet lopen dit word een vaste weekendbaan op de kinderboerderij! sluit aan bij mn studie enzo dus heel fijn! zeg ik liever niet gelijk mijn 2e weekend van heuj ik kan niet
paar dagen niet in dit topic geweest haha maarre hoe laat gaan we nou die rit doen ? Rijden we nou wel van 12 tot 2 of de tijd die we hadden afgesproken ?