Hee! grr ik wil ook meeeeten!haha, net ff gedouchten opgemaakt, en ga nu heelnerdy een samenvatting zittenmaken zodat ik de rest vd vakantieniks hoef te doen
WenMLove schreef:Deirde & janine kaartjes zijn binnengekomen! vet schattig allebei ik heb die van jou ook vet lieff <#dankjeee
hooi ik ben me gelijker tijd aan het omkleden en chocomelk drinken want moest zo net kwartier buiten wachten
IloveNikitaa schreef:Duijfje schreef:Hi meiden ben er heel even... ik ben ziek... en zit nu aan mijn ontbijt Top dat appie niet meer op marktplaats staat beterschap!bij jou is het toch een uur vroeger? a.hahaha neee
hee Roos ik ben nog even aan het bijlezen hoor!! uhm bij amigo hebben ze mooie staldekens die je als onder deken kan gebruiken zijn alleen wel blauwe
Okee dankjewel mm blauw... ik wil echt bruin *zeikzeik*maar zal wel even kijken, want misschienzit er wel een hèle mooie blauwe bij, haha!
xmarlies96 schreef:kijk reageert ze weer: [JHK] Het is bewezen, het leven is leuker met de mafkezen! #1!volgens mij zat ik ook in dat topic