Kun je ze inscannen? Dan print ik van de week wel wat uit.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 22-01-12 18:47
Geeft niks, dat meende ik al van de vorige keer. Anders kopieër ik gewoon een paar en neem verder de boeken mee, dan kunnen we voor een volgende keer vast uitzoeken.
Welke wil je ingescand hebben? Die twee beatles? Of de titellijsten van de boeken?
Kan zijn dat ik iets later ben ivm Jim en niet te vroeg op zondag op stal willen zijn Probeer rond 9 uur richting stal te gaan, dan red ik het wel denk ik
Ik vertrek rond 13 uur naar het noorden dus dan ben ik niet veel meer online... Dus jullie zien me zondag verschijnen rond 12 uur! Capo heb ik bij me, map met muziek ook. Veel geoefend heb ik niet Maar dat komt wel goed.
Van alle drie nummers heb ik zowel print als scan (al mist er een bladzijde bij I will survive). Van Don't know en Niet of nooit heb ik ook nog scans van de saxpartij, dus als je ze niet kan vinden (of gewoon geen zin hebt om te zoeken) moet je het maar laten weten, dan print ik ze voor je.
Het was weer gezellig, en we hebben best wel wat leuke dingetjes gespeeld en geimproviseerd
Cameraatje heeft aangestaan, maar een eerste vluchtige scan laat (hoe kan het ook anders) meer geOH dan muziek zien. Maar er is wel iets bruikbaars uit te knippen nog
Prrrr
Geplaatst: 29-01-12 18:35
En een basfluit van PVC gezien Jammer dat de blazerssectie was gehalveerd, maar soms zit het tegen . Sanna erbij was erg leuk! Weer genoeg voer voor de volgende keer!
(Zal eens op zoek gaan naar iets van Lyle Lovett - volgens mij kan dat erg leuk worden...)
Enne: dat van die camera doen we niet voor de schermen, he
Nee hoor, dat blijft strikt privé. Ik kan 'm met wachtwoord op photobucket zetten, dan kunnen alleen de vaste lezers hier in het topic het WW krijgen, bv. Of alleen de aanwezigen. Net wat we afspreken.
Ik ga écht pianova even bellen (Pianova is wereldberoemd in heel Voorthuizen ) om het ding na te laten kijken. Het kriebelt best wel weer om weer eens serieus iets te doen met het ouwe beessie.
Het is ook vooral die geschiedenis natuurlijk. Soms denk ik wel eens, ik stook 'm op in de haard en koop een elektrische. Who cares about Daniel Wayenberg. Leeft die nog eigenlijk?