Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sMieke schreef:OCHTENDGROEP RUSTIG 11:00 - 13:00
1.o0eefje0o met haflinger Terra, Fries Qualita, en heeel mss Tinker King. ( alleen 11 uur is echt niet haalbaar we rijden ook ruim een uur )
2. Smieke (met Salvado PRE jaarling o.v. , en zoiezo chester bonte tinker x welsh )
3. Macho | xMnOn
4. Elza| Aniek
MIDDAGGROEP CROSSEN 13:30 - 15:30
1.
2.
3.
FOTOGRAFEN (HELE DAG AANWEZIG)
1. Fading | Femke
2. xMnOn | Manon
Materiaal
1. paaltjes = ?
2. doppen voor draad en klein beetje stroomdraad evt. smieke (van boom naar boom idee) ik ben alleen niet zo van het losgooien
3. Trouwjurk met sleep (indien interesse is namelijk best zwaar ) Smieke
Hulpjes
1.
zijn er mensen met bijv een thema ofzo?
xMnOn schreef:sMieke schreef:OCHTENDGROEP RUSTIG 11:00 - 13:00
1.o0eefje0o met haflinger Terra, Fries Qualita, en heeel mss Tinker King. ( alleen 11 uur is echt niet haalbaar we rijden ook ruim een uur )
2. Smieke (met Salvado PRE jaarling o.v. , en zoiezo chester bonte tinker x welsh )
3. Macho | xMnOn
4. Elza| Aniek
1.
2.
3.
1. Fading | Femke
2. xMnOn | Manon
3. RM_ | Rozemarijn
Materiaal
1. paaltjes = ?
2. doppen voor draad en klein beetje stroomdraad evt. smieke (van boom naar boom idee) ik ben alleen niet zo van het losgooien
Hulpjes
1.
RM_ schreef:OCHTENDGROEP RUSTIG 11:00 - 13:00
3. Macho | xMnOn
4. Elza| Aniek
5. Dinky | Fading
1. Dinky | Fading
2.
3.
1. Fading | [***]
2. xMnOn | Manon
3. RM_ | Rozemarijn
4. _Aurora_ | Danitsja (ik kan tot 16.00 ivm terugrijden)
Materiaal
1. paaltjes = ?
Hulpjes
1. Jaap (vriend van _Aurora_) komt ook mee, maar is niet zo handig met paarden, maar kan wel andere dingen doen.
2. Lotte | Fosco gaat mee met [***]
hamsterfan schreef:Lijkt me ook erg leuk om eens te doen, Ik heb er vast helemaal over heen gelezen maar op welke datum is het?
Ik kom dan als fotograafAls ik kan hoor, en dan neem ik ook iemand mee denk ik want ik ben nogal verlegen.