Ja Muur kom je toch gezellig na t laatste tentamen?Ik heb nog tot 17.30 een presentatie en dan kom ik die kant op
is t goed als ik er nog even over nadenk? Heb nl vrijdag een fiets zwaar tentamen. Ligt r effe aan hoe t leren gaat! *voelt zich een spelbreker
Is goed hoor Muur.Heu ik denk niet dat ik tot laat blijf hoor, want ik wil wel nog naar de verjaardag van een vriendin.
is toch niet erg muurik ga sowieso niet te laat weg: 3 uur reizen en de volgende ochtend om half 7 op
Ik heb tot half 5 tentamen.Als ik dit weekend een beetje vorder met leren kom ik nog wel een paar uurtjes richting DB.
Ik ga Shaun gewoon dwingen om mee te gaan en dan blijven wij ook niet tot al te laat want we moeten mijn kamer nog opruimen
upendo schreef:Zondag gaan we seksenVoor donderdag op vrijdag paste het niet meer in de planning OOOOOOOOOH IK SNAP HEM NU PAS! GAAT DAT OVER VANNACHT?! IK WAS MOE! fiets JOU!
Nee aso, dat gaat over volgende week donderdag Potdomme, je ondermijnt mijn plan om mezelf onschuldig voor te doen.