Bij deze meld ik mij af. Ik had ook een andere bbq staan (klein clubje meiden) en ik kan mijzelf niet splitsen. Ik vind het jammer maar ik zit ook nog steeds onder de vlekken en dan voel ik mij niet op mijn gemak in een grote groep. Het is niets persoonlijks en ik hoop dat ik niet verkeerd over kom maar dan ga ik liever naar de andere bbq.
Ik eet niet 100% vega hoor, maar als er vegavoer is dan heeft dat wel mijn voorkeur Stokbrood en sausjes zijn altijd goed voor mij, en vis eet ik ook. Maar speklappen en zo zijn aan mij niet besteed
Koud is niet helemaal het juiste woord, maar om lekker in de tuin te zitten heb ik liever wat warmer ja
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-11 17:32
Speklappen zitten er niet bij, die vind ik ook om te Vis is er ook, en lekkere salades, dus dan bij jij wel voorzien vermoed ik.
Nope, ik heb een cateraar ingeschakeld voor het eten, borden, bestek, glazen, tafels, stoelen en BBQs (ook wel handig) drinken zorg ik zelf voor. Dus tenzij je per se iets out of the ordinary wilt drinken (ik zorg voor bier, wijn, cola (zowel light als normaal), sinas, spa rood en jus) hoef je niets mee te nemen.