Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
andamoon schreef:Blanket schreef:
DEZE FOTOGRAFEN GAAN MEE
1 MerelxG_R
2 horsieslii
3 Jinte
4 Markkie8
5 NonaWen
6 Samy
7 Marjoow
8 Queelens
9 Blanket
10 Fading
11 Niniee
12 ifever
13 S_uus
14 JAZZ4ff
15 AngelofLove
16 NewYork
Tijdens de fotoshoot (Black and White shoot) op 1 mei in de Loonse en Drunense duinen. (Bosch en Duin) aanvang 's-morgens om 10:30 uur.
Samy schreef:Volgens mij kon je je niet meer opgeven, we hadden een reserve lijst maar die is inmiddels bij de gewone fotografen toegevoegd wegens afmeldingen. Maar er zou geen nieuwe reserve lijst aangemaakt worden.
frangelica schreef:nu las ik ff iets over een vergunning die heb ik dan eentje nodig.....1 mei ik ben der bij met me ventje.
LBfotografie schreef:en dan kan er toch geloot worden van de andere fotografen?
Dan zijn het er op dit moment 2 die niet mee zouden kunnen. Denk dat dat wel goed is dan toch?
ja dat vind ik ook een goede nikki
Oja fidodido ik had nog een vraagje
Hoe had je die uberschattige krulletjes in de manen van comanche gemaakt?Ik wil het ook bij ida doen voor een shoot
fidodido schreef:LBfotografie schreef:en dan kan er toch geloot worden van de andere fotografen?
Dan zijn het er op dit moment 2 die niet mee zouden kunnen. Denk dat dat wel goed is dan toch?
ja dat vind ik ook een goede nikki
Oja fidodido ik had nog een vraagje
Hoe had je die uberschattige krulletjes in de manen van comanche gemaakt?Ik wil het ook bij ida doen voor een shoot
Sorry beetje late reactie.
Maar ik heb comanche zijn manen altijd in een vlecht, de ene week hengstenvlecht andere week weer losse vlechten en dan weer anders.
Ze zijn maar zelden los bij mij.
Queelens schreef:2 maanden, vind ik wel erg veel tijd hoor haha als ik me er even mee mag bemoeien
en neem aan dat de fotografen geen orginele formaten mogen leveren maar alleen web formaten?
horsieslii schreef:Dankje voor de pb! Als het goed is rijd ik gewoon nog met Monique mee![]()
En anders kon ik met iemand anders mee rijden, Angeloflove toch?