Ohh, dat is niet zo moeilijk te onthouden, hoop ik
Ah, da's snel
roxiie
Geplaatst: 31-01-11 20:26
Had gister indd ook iets gezien over die thema avond bij de grote keizer, leek opzich wel leuk. Schijnt ook met hapjes te zijn, maar dat weet ik niet 100% zeker hoor!
Hebbe hebbe hebbe, Vind deze zo mooi! WIl de hele eskadron set wel hebben! ( heel ander onderwerp )
Jolienn
Geplaatst: 31-01-11 20:35
Hier nog een laatkomer. Ik kom nu net toevallig dit topic tegen. Ik woon sinds een half jaartje in Lwd. (Studeer aan Stenden) Maar ben nog niet echt in de gelegenheid geweest mensen goed te leren kennen, en ik ga ook niet zoveel uit. Vooral omdat ik in Camminghaburen woon, en dat nog best wel ver fietsen is, in je eentje, als meisje, midden in de nacht..
Ik vind het leuk om mensen te ontmoeten, wie weet komt er leuk sociaal contact uit voort (ik eet elke dag alleen, dus misschien vind iemand het leuk om af en toe eens samen te eten?)
Mijn vriend is hier vaak als ik in het weekend over blijf (ga elk weekend naar huis), dus iemand die er problemen mee heeft dat hij dan ook mee gaat?
De grote keijzer is vlak bij mij.
p.s. voor de mensen die verder weg wonen en toch willen drinken. Er mag nog wel iemand bij mij in de woonkamer slapen, als je zelf even beddengoed mee neemt!
Haha, even wennen. Ik word door mijn naaste omgeving ook altijd pien genoemd Dus ik dacht even dat t over mij ging.
Sentido
Geplaatst: 31-01-11 20:40
Oowh hahaha, ik heb dat echt nog nooit eerder meegemaakt dat iemand ook zo genoemd werd
Nadine (Sence) en ik zijn al vriendinnen sinds onze ouders samen zwanger waren En toen we begonnen met praten kon ik haar naam niet goed uitspreken, is ook zo lastig he, dus ik zei altijd Pien.. en dat is een beetje blijven hangen