Een vriendin/stalgenoot van mij gaat ook mee!! Er was nog plek in de M/Z week. We gaan waarschijnlijk in een huisje in de buurt daar slapen. Lekker een eigen plekkie om te douchen enzo............ Heb zojuist mijn dressuurhoedje na 9 jaar uit de kast gehaald!! Als het een beetje meezit hebben we volgende week ons Z debuut!! Maar daar denk ik nog maar niet aan want dan slaap ik niet meer
aaah meiden, maandag beinnen mijn examens en begin het toch wel eng te vinden. Het kan nog alle kanten op en de kans is groot dat ik zak maar dat WIL IK NIET!
Lekker thuis...... Dat vindt ik wel zo fijn. Lig alleen nu al 3 dagen met flinke griep en daarvoor week rust ivm nekblessure dus hoop maar dat het gaat lukken Gelukkig rijdt mijn instructrice haar nu dus dat is wel heel erg fijn!
Ook even spammen hoor Ben vorig weekend met Zucchero naar het strand geweest. Ik had al vaker strandritjes gemaakt, maar altijd op huurpaarden. Dit was de eerste keer met eigen paard en Zuc was dus ook nog nooit op het strand geweest! De eerste 2 zijn van vrijdag en de tweede 2 zijn van zaterdag (toen het eigenlijk te warm en dus te druk was op het strand, daarbij was het helaas hoog water...)
Wauw gaaf hoor zuc! Ik wil ook nog zo graag met mijn paard naar het strand maar kan telkens niemand vinden die met me mee wil Mijn paard is ook nog nooit op het strand geweest en ik ben benieuwd hoe ze reageert!
heleenxx
Geplaatst: 15-05-11 09:53
Leuke foto's Zucchero!
Venthe, ja zo'n mail heb ik ook gehad.
Leuk dat je toch mee kan JollyJoker!
Ik heb gisteren een endurancewedstrijd gereden met Olivier. 35 km over de Utrechtse heuvelrug. Was een mooie rit, wel wat zwaar hier en daar, maar fijn gereden. Olivier kwam overal supergoed door de keuringen heen, dus ik ben weer trots op mijn paard!
Zo....Veeartsverklaring ligt klaar, huisje geboekt, boxen voor zondag geregeld en....................Een zeer goed Z-dressuur debuut gemaakt zondag!!! Mijn week kan, ondanks een enorme berg boekhouding, niet meer stuk!
Ik zie het in je onderschrift, wat een super punten! Voor niets zenuwachtig geweest dus
Ik moet nog een weekje examens doorstaan en dan heb ik vakantie Volgende week donderdag starten wij ook eindelijk weer eens in de dressuur (sinds januari niet meer gedaan), hopelijk gaat het op wedstrijd eindelijk weer net zo goed zoals het thuis op het moment gaat!
Nou meiden voor mij is de pret voorbij... Vandaag met mijn paard bij de veearts geweest omdat ze gister hoeste, dus ik dacht zekere voor het onzekere. Nou dat was maar goed ook In de keel was niets te zien maar toen ze met het cameraatje bij de longen kwamen zat het helemaal vast.. De veearts denkt aan stof allergie of chronische bronchitis. Nu moeten we 5 weken rustig aandoen, alleen stappen en draven en niet in het zweet werken. Daarna kijken of het op de medicijnen verbeterd is en anders dan moet ze op zaagsel en nat hooi krijgen enz. Dus vandaag al mijn wedstrijden afgezegd en.. de instructieweek Maar goed alles voor een goede genezing.. Maarja je zit er natuurlijk nooit op te wachten