Gingen wij nou eigenlijk eerst starbucksen twi dames? Dribbel nee ik ga je niet herkennen Ik hoop zo dat ik dat bord kan vinden, ik ben nog wel zo een sukkol die er straal voorbij loopt
Bellatrix schreef:Nee Anna, ik herken je niet meer. IK ga je ook niet herkennen hoor Marlies. We zullen elkaar straks vast een uur moeten gaan zoeken
Oh help. Door een simpele opmerking ben ik nu prooi van Marlies. Denk dat ik gewoon op zoek ga naar Marlies. De aanval is immers de beste verdediging.
Lobke_ schreef:Gingen wij nou eigenlijk eerst starbucksen twi dames? Dribbel nee ik ga je niet herkennen Ik hoop zo dat ik dat bord kan vinden, ik ben nog wel zo een sukkol die er straal voorbij loopt Ik ga even kijken hoelaat mijn trein gaat.Drie kwartier/ half uurtje eerder afspreken?
San, dan moeten Marloes en ik ook wel eerder komen als we van jou korting gebruik willen maken. Voor als we gecontroleerd worden. Anna, je mag mij best opzoeken hoor.
12:06 treinstation HengeloHengelo OVspoor 2a treinstation Amersfoortspoor 7 13:22 Intercity NSrichting Schiphol -------------------------------------------------------------------------------- 13:24 treinstation Amersfoortspoor 6a treinstation CentraalUtrechtspoor 8a 13:39 Intercity NSrichting Den Haag Centraal Mijn trein.Dus jullie zouden dan 13:24 de trein moeten pakken op Amersfoort.
Bellatrix schreef:Ik weet nu al wie ik op ga jagen als we niet in dezelfde teams zitten. Niet mij he lief marliesje San ik stem helemaal voor
Ik moet altijd inkomen en ben het 3e potje pas goed...maar die gaan we niet spelen dus ik zal wel onderaan hangen.
XmissdaphX schreef:Als je mij maar levend houd Jij bent nieuw he? Dan moet je eerst ontgroent worden.
Bellatrix schreef:Voor jou kijk ik niet uit. Voor Thierry en Leon (zo heten ze toch?) wel..die zijn goed...je merkt het nog wel duim er maar voor dat je in mijn team zit hahaa!