En als het goed is, kom ik met de auto.

Als ik meekan/mag althans.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hipar schreef:We zouden ook de groep kunnen splitsen? De mensen die niet gekozen worden in de L&DD kunnen dan bijvoorbeeld nog eens in de Soesterduinen? Dan ga ik daar wel heen met wie dat nog meer zou willen? Of 'vloek ik nu in de kerk'?
Hipar schreef:Of we gaan in 2 groepen? Die dan ingedeeld worden op basis van loting?
smeetjoew schreef:LisaDijk schreef:jaa het is in principe wel vol, we hebben 34 aanmeldingen en er kunnen er maar 25 mee
En omdat ik spuit 11 ben, zet je mij anders gewoon op de reservelijst joh.Is het er iig al een minder.
SSDesign schreef:smeetjoew schreef:Is het te vol naar L&DD? Want ik zou wel naar Lunteren willen, maar dit jaar is mijn examenjaar en ik moet dan volop leren voor mn examens in Mei...
Ik zit dus ook met examens in mei... Dus daar baal ik wel van. Daarnaast is voor mij dit veel dichterbij dan Lunteren
horsieslii schreef:smeetjoew schreef:Is het te vol naar L&DD? Want ik zou wel naar Lunteren willen, maar dit jaar is mijn examenjaar en ik moet dan volop leren voor mn examens in Mei...
Net als Susan, ik zit met mijn examens en dit is veeel dichterbij.