nee niet de verkeerde kant maar bij bij verkeerde bordjes de verkeerde oefening doen ofzo bijv. blijven tappen terwijl je moet draven vorige jaar tijdens 2de clubdag was de eerste keer dat ik goed reed hahaha, plus mijn voorlezers maken ook altijd fouten
Ilona, dan ga ik bij jou schrijven als je Marlies beoordeeld En jut&jul moeten we wel doen! Anders heb je ook niks aan je kleding waar je je best op hebt gedaan San, we hebben daarvoor ook les, dus als je het dan vraagt kunnen ze je het vast wel uitleggen. Is een beetje ingewikkeld om nu uit te leggen. Kan het vanmiddag wel overtypen uit mn theorieboek als ik thuis ben?
Nessa
Geplaatst: 18-01-11 13:51
ik ga toch niet meedoen, ook al is het voor de lol. Ik vind dressuur rijden gewoon niet leuk Als het nou een western pleasure proefje was! of reining, haha
Marlies, ik wil ook best lezen, vind het ook best leuk om te doen. Anders voel ik me zo nutteloos Moet iemand anders even mijn proefje voorlezen en van degene na mij. (Kan mn proefje ooknwel uit mn hoofd leren, krijg ik dan een punt extra? )
Haha, zal je zien dat ik een heel ander proefje ga rijden. Ik ga hem wle een aantal keer rijden met Sanne, dan moet het wel lukken *Gaat F6proefje opzoeken op het internet*
Voor iedereen die met de trein gaat; Wij kunnen 3 mensen oppikken vanaf het station, op zich ook wel meer, het is maar een klein stukje naar Achterveld, maar dan wordt het wel een beetje krap in de auto Het handigste is als jullie naar de bushalte Leusden- "Bavoort" gaan of Leusden- "Kerk". Vanaf daar rijden we zo richting Achterveld Als het met de bus niet handig is, of te duur kunnen we jullie wel ophalen vanaf het station, maar het zou wel het handigste zijn als iedereen óf met de bus gaat, óf wacht op het station Er is trouwens wel een rechtstreekse buslijn vanaf Amersfoortstation naar deze 2 bushalten.
Ik was altijd een erg gewilde voorleester, maar ja ik rij mee dus voorlezen doe ik niet...
Marlies F4 of F6 het is me om het even... Zolang er geen wijken en dergelijke bij komt kijken, maar gewoon sta, draf, galop en wat sturen dan kan ik het wel...
Heb wel een bagger houding, en rijd niet aan de teugel dus ik ben wel echt zo'n manegeruiter. Mag ik alsje alsje alsjeblieft een braaf paard??!!! *ligt op dr knietjes* Ik ben alleen maar houtje gewent, en geen ander paard...
Vroeger stapte ik op de manege op elke klote knol die er te vinden was, en vond het prachtig als we een meningsverschil hadden, maar nu ik wat ouder en verstandiger wordt kies ik voor een brave knol.
Ze hebben daar volgensmij meer dan genoeg brave paarden En over het algemeen zijn manegepaarden wat makkelijker te rijden dan de gemiddelde IJslander Ik ben ook altijd erg geliefd, waarschijnlijk omdat ik zo hard kan praten, haha. Ilona, anders zorgen wij dat we als eerste en laatste rijden? Dan kunnen we halverwege afwisselen. Ik neem aan dat je de paarden verder niet heel veel hoeft los te rijden na die les. Waarschijnlijk even een stukje stap&draf, maar dat lukt echt wel als je nog een half uurtje de tijd hebt
Ja, we moeten even kijken hoe we de tijd gaan indelen maar dat ga ik pas met Marjorie overleggen als we een datum hebben en zekerheid van iedereen die meegaat. Ik ga niet dit hele ding organiseren en dat er dan nog mensen afzeggen...
En deze paarden en pony's kunnen aardig lopen...sommige lopen al F14...
Das mooi! Ohja, daar hadden we het nog over volgensmij, dat de paarden en pony's ook allemaal in de gevordede lessen lopen. Doet Annet ook zo veel mogelijk op de manege, en zo blijven ze voor ervaren ruiters ook erg leuk te rijden
Sani
Geplaatst: 18-01-11 20:10
Ik twijfel nog steeds. Aan de ene kant denk ik JAAAA en aan de andere kant denk ik ghehe, ikke? Heel stom misschien.
Hebben ze bij die manege geen gewichtsregel oid? Want anders hoef ik die twijfel niet eens te hebben!
Ik neem aan dat ze ook wel hele grote paarden hebben? Anders gaan we wel een keer een deal sluiten van Annet (manege de vier hoeven), die vind dat ook wel leuk! En daar hebben ze Belgische Trekpaarden die ook erg fijn te rijden zijn En als je ook maar half denkt dat je het leuk vind moet je het gewoon proberen toch? Als je na de les denkt dat het hem echt niet gaat worden moet je je proefje gewoon niet rijden. Maar ik denk dat het echt een soort 'overwinning' is voor jezelf Je moet natuurlijk niet na een kwartiertje afstappen, dan moet je nog een beetje inkomen