Was wel gaaf geweest,hoeveel dekkingen waren er vorig jaar dan te winnen?Vind er nu al best wat opstaan..
chrisje_83 schreef:Leuk Ik weet nog niet 100% zeker of ik er ben met de showdag Waarom niet? Dan moet je onze picknick missen.Als bestuurslid moet je gewoon komen Chrisje!!
Vorig jaar hadden ze volgens mij 35 dekkingen om te verloten En ik was er toen echt super blij mee Vond het toen wel echt super jammer dat marissa niet hengstig werd En chris jij moet gewoon komen! Je kan ons toch niet in de steek laten?
MelodyT schreef:Haha nee ik vond het gewoon heel veel!Dacht dat er hooguit 3dekkingen verloot werden!Ze moeten ook wel publiekstrekkers hebben! Want zo vol zitten de tribunes nou ook weer niet. Zeker als je gaat kijken naar bijv het kwpn...
MelodyT schreef:Maar zo vond ik die fokkerspremie ook een leuk iets!Ja die is ook leuk Die had jij toch ook gewonnen?
Haha nee ze moest toen bij de paarden,terwijl ze achteraf op papier toch bij ponys gerekend werd omdat Mel net geen E werd gemeten.
Ik weet dat ik als bestuurslid toch moet komen, moet nog even kijken hoe of wat. Ik wil wel graag maar zie het echt niet zitten in mijn eentje