Ja denk dat maandag ook het handigst is. Dan kunnen de meeste. Wel jammer dat Gwen dan niet meekan
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-11 17:02
Keus uit de volgende data in de 2e week van de kerstvakantie: - Maandag 2 januari - Gerlinde, Lianne, Manon, Valerie, Linda, Ilona, Janise, Deborah - Dinsdag 3 januari - Gerlinde, Lianne, Manon, Valerie, Ilona, Deborah - Woensdag 4 januari - Gerlinde, Lianne, Manon, Linda, Ilona - Donderdag 5 januari - Gerlinde, Manon, Valerie, Ilona, Janise - Vrijdag 6 januari - Gerlinde, Manon, Valerie, Linda, Ilona, Deborah - Zaterdag 7 januari - Manon, Gerlinde
Gwen MOET gewoon mee! Dat is gezellig!
Ik kan donderdag nie!
vaaleriee
Geplaatst: 20-12-11 17:05
Gwen: Ik hoor hier een kuchje! Ik denk dat je maandag 2 januari ziek bent! Arme jij
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-11 17:06
vaaleriee schreef:
Gwen: Ik hoor hier een kuchje! Ik denk dat je maandag 2 januari ziek bent! Arme jij
Ik hoorde 'm zelfs hier Dan moet het wel héél ernstig zijn!
vaaleriee
Geplaatst: 20-12-11 17:06
Arme Gwen. Het is in het noorden én het zuiden van het land te horen. Duidelijk ziek
Armanii
Geplaatst: 20-12-11 18:40
Gwen beterschap, wij zullen je wel verzorgen maandag
Haaaai meiden, haha! Zaterdag gaat denk ik niet lukken, heb die week erna veel tentamens... gaan jullie maar lekker met z'n allen, ik ga gewoon mee met de Hengstenkeuring!!!1 Daar wil ik zooooo graag weer heen, maar dan nu met goede plekken!
Of we gaan met z'n allen dan!!!!
Gerlin
Geplaatst: 22-12-11 17:33
Engelse High Tea -
- Een pot thee (4 koppen) met diverse smaken uit het pickwick assortiment - Scone - Clotted Cream - Cranberry jam - Quiche - Mini-sandwiches met brie, garnalen salade en ham (3stuks) - En diverse zoete lekkereijen
Kosten : € 15,00 p.p. extra pot thee kost €3,-
Extra Sweet Tea -
- Cocktail (non-alcohol), pot thee (4 koppen) met diverse smaken uit het pickwick assortiment - Scone met clotted cream en jam - Cupcake - 3 puntjes taart en Belgische bonbons
Kosten : € 19,50 p.p. reserveren gewenst
Party Tea
- Glas Prosecco, pot thee met losse thee uit het assortiment van Fleur de Café - Scone met clotted cream en jam - Quiche - Mini Sandwiches - Diverse zoete lekkernijen
Kosten: € 21,50 p.p. reserveren gewenst!
Healthy Tea -
- Smoothie, pot thee met verse munt - Scone met clotted cream en biologische jam - Quiche - Mini Sandwiches - Diverse zoete lekkernijen - Stukje vers fruit
Kosten: € 24,50 p.p. Reserveren gewenst!
De pot thee bij alle high tea is voor 2 personen. De prijzen zijn per persoon. Alle arrangementen kunnen uitgebreid worden naar wens.
Daar zit niks hartigs bij toch. Dat vind ik na zoveel zoets altijd wel lekker
Gerlin
Geplaatst: 22-12-11 17:40
hahaha ja die taartjes trokken mij meer dan de ham en garnalen sandwiches
Maar ik lust alles, dus mij maakt het niet uit! Je kan het ook nog uitbreiden met een paar dingen, dus daar kunnen we altijd nog naar kijken anders, en gewoon de 1e high tea doen?
Laatst bijgewerkt door Gerlin op 22-12-11 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt