Dat is wel weer een eindje rijden. Kijk maar wanneer jullie zouden willen gaan, kunnen we altijd kijken of dat ook voor ons uit komt
grrr
Geplaatst: 06-02-11 19:53
Hoeft niet hoor Grit, waarschijnlijk gaan we ook met die vrienden daar, ik laat het wel weten dan kunnen jullie mee als je tijd/zin hebt...
grid
Geplaatst: 12-02-11 00:43
En weer zijn de Slabroekse Paardendagen tegelijk met ons weekendje dat vind ik dan wel weer jammer... maarja niks aan te doen... misschien kan ik zondag nog ff kijken
grrr
Geplaatst: 12-02-11 00:53
Dat is wel jammer Grid, al heb ik er nog nooit van gehoord! Maar idd, zondag rij je toch geen hele dag meer, dus kun je misschien nog even lekker gaan?
Ook IJsbrand Chardon en andere bekende menners zijn dan vaak vd partij vorige keer was het een best belangrijke kwalificatie wedstrijd geloof ik weet niet of dat dit jaar weer is en heel slabroek loopt uit incl feesttent e.d.
Vorig jaar kon ik wel kijken maar jaar ervoor dus ook het weekendje
Marleen, weet jij zo nog wat een stal huren kost? En gaan er meer paarden 's nachts op stal? Weet niet hoe Bons het vindt om helemaal alleen op stal te staan.... Of staan er ook paarden van die man op stal waar Bons dan zou komen te staan?? Veel vragen..... ga je er voor de tijd nog een keer heen?? Anders wil ik wel mee hoor!
grrr
Geplaatst: 22-02-11 22:19
Eerlijk gezegd durf ik dat zo niet meer te zeggen Carola! Ik dacht ook rond de 10/12 euro ofzo? Je kan Henk Vosselman zelf ook even bellen, dat gaf hij ook aan. Misschien dat even doen?
0578-615137
Ik ga er denk ik nog wel een keer heen om te rijden met vrienden die daar een vaste staanplaats hebben, misschien kan je dan wel met Bons een keer mee?
Niks is moeten hoor! Ik weet alleen niet hoe hij reageert als ie alleen op stal staat.... Hier gaat ie vaak staan roepen naar de rest..... Maar blijft verder wel rustig. Misschien kunnen we het aankijken en dan daar nog kijken of het nodig is. En als de paarden van die man ook in dezelfde stal staan is er niks aan de hand.
Sita_
Geplaatst: 22-02-11 22:40
Oke! Nou, moest hij alsnog gezelfschap nodig hebben kan mijn paard er wel bij hoor.. Dat is geen probleem verder..
Nou, ik heb slecht nieuws.. Ik moet me helaas afmelden.. Kreeg gisteren een uitnodiging van een familiefeest in de bus, dus ik heb ineens andere verplichtingen.. Vind het echt jammer..
Idd heel jammer. Maartje kan uiteraard ook nu niet met paard mee, blijft klein groepje over denk ik? Heb gehoord dat ze daar nu wel bezig zijn met ruiterroutes aan te leggen (paaltjes) maar dat het nog niet af is.
Ga nog even nadenken over evt. kar mee, misschien in meivakantie er maar eens heen. Heb nu toch E dus kan zelf he?!
grid
Geplaatst: 25-03-11 21:47
idd klein groepje zo... Hmm moet ik eigenlijk toch een paard zien te regelen dan is het een net wat groter groepje maar vindt het eigenlijk toch wel beetje raar om een paard te vragen voor heel weekend, omdat ie dan echt mee op "reis" moet en heel weekend elders staat maar misschien verzin ik er nog wel iets op
Ja lekker dat je nu onafhankelijk bent
Ennuh als we de weg kwijt mochten raken ik heb nog altijd GPS en google maps op mijn tel
Word een klein groepje, maar kan ook heel gezellig zijn! Ik heb ook een dressuurzadel grid, dus als je even op pal wilt mag dat uiteraard en dan zit het nog wat beter voor je dan een westernzadel
anders eens aan deborah vragen grid, hun lenen daar geloof ik wel eens een paard van daar wat zeer braaf is, misschien is dat een idee?
grid
Geplaatst: 26-03-11 23:47
A_Pallieter schreef:
jammer sita maar uiteraard te begrijpen! Word een klein groepje, maar kan ook heel gezellig zijn! Ik heb ook een dressuurzadel grid, dus als je even op pal wilt mag dat uiteraard en dan zit het nog wat beter voor je dan een westernzadel
Da's voor ons wel heel handig ja! Had al van Henk gehoord dat ze daarmee bezig zijn, misschien is het over een maandje wel af? Dan kunnen we adhv die kaart rijden...