De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:46

Ik ben ook heel erg benieuwd! :D
Mijn spullen zijn al uitgewassen, ik ga straks even mijn zadel/hoofdstel/laarzen poetsen.
Daarna even alle spullen klaarleggen enzo.
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:48

jullie maken me bijna ook zenuwachtig :+

kleinvosje

Re: De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:02

Pansy, lief van het aanbod. Ik denk niet dat eht nodig is. Zodra die foto gemaakt is, gas ik naar de fotograaf, die zit op 2km. Kan dan daar wel kijken welke de mooiste is! Moet alleen even de trailer afkoppelen e.d., wil niet met dat ding erachter naar de fotograaf ;-)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:21

Dames, even een klein berichtje van iets minder plezierige aard. Heeft verder niets met de organisatie en de dag zelf van doen, maar wel even goed om te weten.

Ik ben net gebeld door Sandra, van Action W. Yess post altijd voor haar hier!. Ze schreef eerder vandaag al dat ze het lastig vond met 1 hand te tikken en daardoor haar berichtje ineens verdwenen was. Op het moment van schrijven zat ze namelijk in het ziekenhuis aan de eerste chemo behandeling tegen darmkanker. Vanavond gaat ze ook beginnen met chemo in pilvorm.
Ze zal vanwege het niet weten hoe haar lichaam reageert op de behandeling, morgen niet zelf rijden, maar komt wel mee. Action zal gereden worden door haar vriendin en instructrice Marjolein. Mocht ze zich even niet lekker voelen, zal ze zich terugtrekken, en hoe gezellig ze verder kan zijn zien we wel! Ze is sterk, merkte ik tijdens het gesprek net, ze moet en zal morgen aanwezig zijn, heel knap van haar!

Lieve Sandra, we zullen waar nodig rekening met je houden en je ondersteunen hoor, zodat het voor jou ook een gezellige en plezierige dag wordt! Weet zeker dat iedereen daarin meegaat! Dikke knuffel voor jou!

*edit, foute boktnaam gebruikt :o
Laatst bijgewerkt door kleinvosje op 13-05-11 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:33

Jeetje wat een bericht, we leven iig met haar mee :(:)

Ik hoop dat ze morgen een hele leuke en pleziere dag beleeft en eventjes de ellende vergeet....

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:34

Helemaal mee eens, en wij gaan daar gewoon flink aan bijdragen!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:34

Jeetje, dat is heftig nieuws.

Sandra, heel veel sterkte :(:) , en hopelijk heb je, ondanks dat je niet zelf kunt rijden, morgen toch een hele leuke dag.
Als we iets kunnen doen om daar (extra) voor te zorgen, dan laat je het weten he?

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:34

Jeetje Sandra..... Wat fijn dat je er toch bij bent. Ik hoop dat je een mooie dag zult hebben. Die even wat afleiding geeft in deze zware tijd.
Wij zijn inmiddels in Ottelo geland. Alcazar heeft zich prima gehouden onderweg. Bij Apeldoorn begon hij plots te stuiteren wij ff kijken niets aan de hand. Dus maar weer door gereden we hebben hem toen niet meer vernomen. Hij staat nu lekker in een padock een beetje verbaasd om zich heen te kijken waar hij nu weer beland is. Wel apart de paarden die hier staan kijken niet op of om naar een vreemd paard, zijn het mss wel gewend dat er regelmatig vreemde paarden staan. Wij hebben hier een heel knus kamertje van alle gemakken voorzien. We gaan nu even wat eten. Jongens het is gewoon bijna zover :):) wij hebben het bordje harskamp algezien! :):)

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:05

Iedereen morgen een mooie dag toegewenst. Fijn Pizza dat jullie veilig zijn aangekomen. En Sandra heel veel sterkte en hopelijk kan je er morgen toch bij zijn en van genieten!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:53

ow jeetje wat erggg!!
sandra, ik vind het net zoals de andere super knap dat je toch nog mee gaat (je bent echt een sterk persoon).

overigens zal ik zsm naar jullie toe komen maar ik denk dat ik idd niet bij de groepsfoto *-:) kan zijn |( maar tis niet erg ;)
ze zijn bij ons op stal toevallig ook aan het schoonmaken dus ik kan ook niet ff vlechten (ik moet hem uit de wei meteen de trailer in zien te krijgen).
erg vervelend allemaal maar ja (grote schoonmaak) moet ook gebeuren.. ik kom er nu mooi onderuit haha }>

mijn nieuwe laarzen zijn nog te stijf dus ik rij met mijn oude gelubberde laarzen :o maar ja ik rij liever fijn als stijf en dat ik veel niet kan ivm dat ik me bijna niet kan bewegen..
maar goed verder ga ik wel in het wit heb ik maar besloten... alles is net gepoetst (nu nog hopen dat meneer zich een beetje inhoud in de wei morgen).

kan niet wachten om jullie allemaal te ontmoeten morgen (en pizza, jou'n dochter rijd beter als mij hoor "maak je niet druk :(:) ").

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 21:19

Ravenna, zorg dat je wel elastiekjes en een kam bij je hebt, wie weet ben je daar op tijd en kan ik er snel even wat knotten in knallen!

Alles is nu in huis, net bloemen en een cadeaubon gehaald, nu nog even mijn laarzen poetsen. Heb Savanne's manen even snel gehalveerd, scheelt morgen weer wat tijd met vlechten!
Nu kinderen in bed knikkeren, hun tassen klaarmaken want ze mogen logeren morgen!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:21

hey thanx voor je advies, ik kan helaas niet zo snel vlechten :S doe er zeker altijd 40 min over haha.. dus als er iemand is die dat leuk vind...
maar neem het voor de zekerheid wel mee... misschien red ik het toch nog :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 21:25

We zien wel, en anders gewoon netjes gekamde manen!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:27

haha jha (met al dat harde werk komen we er alle2 met een coole kapsel uit haha).

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 09:40

jeetje, dat is idd heftig nieuws vann sandra..wel respect dat je wil komen!
Gaan er een super dag van maken!

Tot straks iedereen!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:34

Heftig sandra, heel veel sterkte gewenst!
Wij zijn inmiddels alweer een poosje onderweg, hebben er zin in :)
Tot straks allemaal!

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:51

En? En? Hoe was het? Ik ben erg nieuwsgierig!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 17:59

Nou, ik ben thuis hoor, en Peet, het was in 1 woord GE-WEL-DIG! Alleen al het op komen rijden op de oprijlaan was gaaf hihi, voelde me net de koningin! Vanavond ga ik de fotos allemaal vluchtig doorkijken, er zijn er maar een stuk of 800 gemaakt of zo...

Ik vond de les top, paard en ik hebben hard moeten werken, maar heb er genoeg van opgepikt voor thuis!

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:00

Volgens mij moeten alle dames weer thuis aangekomen zijn! Zie van kleinvosje dat het al super was! Leuk hoor! Snel foto's zien en alle verhalen horen! :)

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:00

kleinvosje schreef:
Nou, ik ben thuis hoor, en Peet, het was in 1 woord GE-WEL-DIG! Alleen al het op komen rijden op de oprijlaan was gaaf hihi, voelde me net de koningin! Vanavond ga ik de fotos allemaal vluchtig doorkijken, er zijn er maar een stuk of 800 gemaakt of zo...

Ik vond de les top, paard en ik hebben hard moeten werken, maar heb er genoeg van opgepikt voor thuis!

Wat mooi!!! Fijn om te horen dat het zo geslaagd was :) En wat een foto's :9 Hopelijk was het weer ook nog een beetje fijn, liever als nu een beetje koeler dan snikheet dacht ik..

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 18:03

Het weer was heel best, er stond alleen een pittig windje wat zorgde voor flink wapperende vlaggen en daarmee wapperende paarden, maar alles is goed gegaan!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:26

idd jemig wat een spookie rijterrein maar enormmm gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf :):)
heel erg bedankt allemaal voor deze leuke dag *\o/* en wat een leuke paarden allemaal _/-\o_
tango heeft er weer mooi voor gezorgd voor deze knapperds :wow:

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:34

Leuk te horen dat het Geweldig was. Hoop op een leuk verslag van de dag!!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 18:36

Dat verslag komt er wel hoor, waarschijnlijk vanavond al!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 18:52

Ik vind het heel erg tof dat ik een bon heb gekregen voor een frontriem. Heb net al even op de website van W.W. frontriemen gekeken, maar dat wordt nog een moeilijke keuze hoor!