ik word er 20 ik mag het ook allemaal wel eigenlijk ik vraag de meeste dingen niet ik ZEG ze gewoon en dat werkt, moet iedereen maar eens proberen
Zolang Mel erbij is (die kennen mijn ouders, en ze weten dat Mel geen vieze enge oude pedo is ) mag meeten sowieso wel van mijn ouders.
Hitime schreef:Anna schreef:Ga maar naar You Me At Six als je niks meer weet En Kate Nash OOOH KOMT YMAS!! Joaaah
Annika212 schreef:Zolang Mel erbij is (die kennen mijn ouders, en ze weten dat Mel geen vieze enge oude pedo is ) mag meeten sowieso wel van mijn ouders. Je ouders moesten eens weten *wenkbrauwwiebel*
Konstantine schreef:Annika212 schreef:Zolang Mel erbij is (die kennen mijn ouders, en ze weten dat Mel geen vieze enge oude pedo is ) mag meeten sowieso wel van mijn ouders. Je ouders moesten eens weten *wenkbrauwwiebel*Ik wil niet meer met Mel naar Duitsland, wheeeeeh
Konstantine schreef:Annika212 schreef:Zolang Mel erbij is (die kennen mijn ouders, en ze weten dat Mel geen vieze enge oude pedo is ) mag meeten sowieso wel van mijn ouders. Je ouders moesten eens weten *wenkbrauwwiebel*Waarom denk je dat Rooney naar mij gevlucht is?
Konstantine schreef:Rooney heeft dingen meegemaakt die geen enkele hamster hoort mee te maken... Dat klinkt niet heel goed
voor mij is september eerlijk gezegd ook veel beter ....maarr ik geloof dat Anna pas in oktober een weekend vrij had maar weet het niet zeker ff terugkijken ..en waarom gaat het hier over een hamster
Ik kan inderdaad geen enkel weekend in september Of nouja, ik kan de 18e Maar de 19e moet ik om 09.00 weer in Pijnacker zijn, dus slapen wordt dan erg moeilijk
Konstantine schreef:Dat haal je ook niet met de trein, die gaat op zondag niet zo vroeg... Daarom Maar opzich zou ik de 18e wel kunnen Eventueel kunnen we misschien van 17 op 18 doen?