Ik vind de site die noor als laatste gafLijkt me wel leuk, maar het is wel behoorlijk duur voor mij...
walibi kan ik denk ik niet...want het is redelijk duur dan want moet trein ook betalen, en ik ga er al miss heen in de vakantie.woont er btw iemand in noordbraband??
oke dat valt nog mee, maar ik moet met de trein maar woont er iemand in braband, want dan kunnen we miss samen rijden
Okée,misschien is het handig als iedereen even zegt waar ze woont? Dan kan je daar rekening mee houden!Citaat:Ilse in Vaassen.
http://www.manegebartels.nl/Bartels.htmlDit is te ver he? .Mijn tante zei dat dit héél leuk was namelijk.
En what about this(kweet niet of jullie dit al hadden!) Maar dit is wel centraal. Wel onder begeleiding, maarja, dat kan je op de koop toe nemen.
He jeetje.Het beste zou zijn, een manege vinden(want: meestal genoeg paarden) en dan gewoon vragen of het kan of een uitsondering kunnen vragen (eventueel met vergoeding, of hoe heet dat). xD
jeetje x'D.En Drenthe lukt echt niet? t Fjordenpaard .Dan kunnen we toch de volgende x vlakbij de mensen die toen verder moesten rijden IK OOK! =D