da iss al bijnaaaa okay khebda nog ni gevraagd, en mama is tot de 15e naar griekenland, ma kdenk wel da da ga moge
JusticeWH
Geplaatst: 25-07-10 20:59
Ik moet het ier ook nogaltij vrage maar da mag wel van de buurman (zijn weide, en anders ist in mijn tuin hé seg )
Mss handig van een "wat neem ik mee" lijstje te maken! Ik zal me daar es mee bezig houden en dan kan iedereen nog aanvullen
En, ja om hoe laat we afspreken, ni té té té vroeg, want ik woon in een boeregat waar nix te doen is xD! Achter mn weide is een mini-reservaat, waar we in kunne gaan wandele en voor de liefhebbers wa foto's maken enal, euhm.. waterspellekes (of is da te belachelijk?) Enneuh... heeft er iemand TWISTER ? Zo da spel me die mat en die kleurtjes, das ook lol voor te doen x)
Effe mededeling: als Amy & Lauri ookal ni kunnen (kzeg als !) Zouden we dan de meeting ni beter uitstellen? Want dan is't ook weer ni echt "de belgische jeugdbokkers" die meeten, maar maar de helft
Ik kan niet mee..tenzij we het uitstellen.. het spijt me maar tis de verjaardag van een vriendin en zeeft voorgestelt voe 3 dagen te blijven slapen in hun bungalow in de ardennen en dat staat al "n tijdje vast.Wist alleen nog niet precies wanneer.. Kunnen we verzetten? Anders kunnen jullie perfect zonder mij é.