hmm, nee, ik ga niet meer naar Texel, die vriendin ging niet meer... Ik kan op dit moment niet met Bella weg, tenzij iemand nog een plaatsje in een trailer vrij heeft!
Ik wil ook wel naar het bos, das wel leuker, alleen niet iedereen kan dan ook weer mee, maar dat is toch zo. Het gaat gewoon niet lukken dat iedereen mee kan.. het is sneu, maar het is waar.
enniee
Geplaatst: 19-08-10 12:49
Marieke1495 schreef:
waar woon jij dan Anna?
uh 3-5 km van manege gaasterland 1 van de 3 oudega's
EJ is hier lekker in de buurt ga ik sowieso al vaak heen ;P maar het is niet zo geschikt voor een meeting denk ik. te klein
divoza juist wel maar is weer zo duur
Maar ik hoef niet eens iets
_Bitje_
Geplaatst: 24-08-10 10:46
ik Moet een andere witte rijbroek gehe die van mij zit echt aan stront, Moet dat ding zelf eerst inrijden voordat ik er uberhaupt fatsoenlijk in kan rijden ik ben nog nooit naar de EJ geweest, maar iedereen zegt wel dat het daar snel uitgekeken is
Dan ga ik liever naar de divoza
Nienkee_
Geplaatst: 24-08-10 10:55
Marieke1495 schreef:
ik wil wel weer eens naar de EJ, wie gaat mee?
ikeee
_Bitje_ schreef:
hmm..maar wat wil iedereen dan? de één wil niet meeten bij de divoza en de ander wil te paard niets doen.
tja
Ik wil wel te paard maar dat kan gewoon nietgeenpaard
Origineel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-10 11:30
Ja klopt EJ heb je het binnen een uurtje wel bekeken hoor. Divoza niet. EJ is wel goedkoper dan maarjaa daar moet je echt heen als je iets nodig hebt en dan weer weg.
ik ga ook niet mee naar een winkel , ik ga naar de bos . kunnen dan wel gaasterland ofzo met een groepje & wie mee wil gaat mee. en die niet kan die kan gewoon niet gaan heus wel weer een keertje ofzo?. naja dat dcht ik want er komt toch niks van .
dusja. gehe
_Bitje_
Geplaatst: 27-08-10 22:08
enniee schreef:
allemaal ziektepaardjes hier.. eerst lotte al met nynke vorig jaar.. toen ik.. nu jij.. bah.
nynke heeft dit jaar ook al 3 keer periodes kreupel gelopen