Buitenrit Drunense Duinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:33

lijkt me ook wel leuk om te doen, is er al een datum bekend?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 00:22

Nope nog geen data. Ik ken al meer liefhebbers. ;) Er komt ook een Anda-buitenrit. ;)
Ik prik nog geen data. Net een huis gekocht. Dus eerst verhuizen. 31 maart moet dat rond zijn en daarna ga ik weer in de agenda kijken wat ik ga doen.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:41

Als de datum en vertrekplaats mij uit komen, zal ik denk ik ook van de partij zijn!

idefix4

Re: Buitenrit Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 23:15

Dat is toepasselijk! Dan hebben we een gevarieerd gezelschap! (En een extra gids) Ik verdwaal tot nu toe elke keer. Frank is beter op de hoogte.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 09:17

zijn er ook mensen die in de buurt van wijk en aalburg wonen? Ben benieuwd wie nog meer hier hobbelen om een keer af te spreken?
Iemand die vanmiddag overigens gaat rijden? Was het namelijk wel van plan :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:27

Ben jij afhankelijk van vervoer of heb je die zelf? Ik weet iemand in Genderen. Zelf woon ik net aan de andere kant van de Maas. In Well.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:29

nikki uit genderen of niet? zou binnenkort een keer afspreken namelijk. Maar sta open naar nieuwe rijmaatjes. Ken hier nog niet veel ruiters namelijk.
Heb zelf ook vervoer overigens.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:31

zit jij vlakbij ammerzoden? Daar rij ik onder de man, denk ik rond de anderhalf uur a twee uur op? Kan hier meteen de dijk op namelijk

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:32

ik zie hier weleens ruiters voorbij komen, maar denk weinig bokkers :')

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:33

Ja, haha, die ken je dus al. :+ Een goede kennis van mij heeft een hele mooie Gelderse merrie. Die woont wel in Wijk en Aalburg. Ik denk alleen niet, dat ze het ziet zitten om de duinen in te gaan. Dat moet ik haar eens vragen. Vroegah deed ze dat namelijk wel. Ze is ook jury. Dan ken ik nog iemand in Eethen ook. Maar die bokt niet en is ook ouder. Ik had bijna gestart afgelopen zomer in Wijk en Aalburg. Helaas was mijn paard toen erg ziek. In december heb ik mijn startkaart opgezegd.
Leuk dat jullie gaan meeten. Woon je al lang in Wijk en Aalburg?

En uhm ja, ik ben lid bij de Gelderse Boys in Ammerzoden, net als mijn dochtertje. Die rijdt daar 's middags.
Well ligt vóór Ammerzoden. Naar Ammerzoden kom je bij mij langs. :+
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 13-03-11 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:34

wonen sinds half september hier. Kom vanaf het mastbos, daar zaten we op 100 meter vandaan. Nu dichtsbijzijnde bossen op drunense duinen denk ik :')
Ik ben echt een buitenrijder en nu op training voor delfszijl te paard

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:35

zoonlief zit nog niet ergens bij, pas twee zie onderschrift voor de liefhebbers ;)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:36

In de Drunense duinen kun je echt heerlijk rijden. Ik ben vaak 3 uur weg (stevig tempo) en dan zie ik nog lang niet alles. Ik kan ook lekker variëren in mijn routes. Ik heb echt geluk met mijn plekje op 200m van de Drunense duinen :D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:36

hoeft niet perse duinen, rij nu hier vaak rond. Als je ooit, of je kennis een haflinger ziet met fietslampjes in de avonduren, tja dat ben ik :')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:37

_Dune_ schreef:
In de Drunense duinen kun je echt heerlijk rijden. Ik ben vaak 3 uur weg (stevig tempo) en dan zie ik nog lang niet alles. Ik kan ook lekker variëren in mijn routes. Ik heb echt geluk met mijn plekje op 200m van de Drunense duinen :D

lekker hoor, dat had ik met het mastbos op 100 meter afstand

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:41

Mastbos ken ik niet. Wij rijden altijd door naar de duinen. :+ Hier in mijn omgeving staat een mooi kasteeltje. Ik zeg wel dat ik in Well woon, maar dat is eigenlijk pas over 2 weken. Nu zit ik er een paar km vandaan. Vanaf 26 maart hoop ik, dat de paardjes er staan en wij er wonen.

Als je zin hebt, moet je met je kleine man maar eens komen kijken op onze club in Ammerzoden. Er rijdt bij ons ook een meiske van 8 op een haflinger. (wel een heel ander type, dan die jij hebt.) Het is een mooi clubje kids die nog ouderwets gezellig les krijgen. Ik weet zeker dat het je zal aanspreken. ;) Na de les, mogen de kijkertjes altijd op een aantal pony's uitstappen.

Ik streef ook naar meer buiten. Ik verdiep me in endurance. Mijn paard is daar meer geschikt voor dan dressuurwedstrijden.

Groetjes,
Anouk

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:43

idefix4 schreef:
Mastbos ken ik niet. Wij rijden altijd door naar de duinen. :+ Hier in mijn omgeving staat een mooi kasteeltje. Ik zeg wel dat ik in Well woon, maar dat is eigenlijk pas over 2 weken. Nu zit ik er een paar km vandaan. Vanaf 26 maart hoop ik, dat de paardjes er staan en wij er wonen.

Als je zin hebt, moet je met je kleine man maar eens komen kijken op onze club in Ammerzoden. Er rijdt bij ons ook een meiske van 8 op een haflinger. (wel een heel ander type, dan die jij hebt.) Het is een mooi clubje kids die nog ouderwets gezellig les krijgen. Ik weet zeker dat het je zal aanspreken. ;) Na de les, mogen de kijkertjes altijd op een aantal pony's uitstappen.

wil binnenkort keer naar dat kasteeltje rijden onder de man, is toch bij terras met speeltuin
mastbos, is bosgebied/natuurgebied ;) in breda
kom wel een keer kijken bij jullie zellie,
dacht al, keek in je profiel. Je man had ons gepbt ivm stalling ;) al iets gevonden

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:44

ik ben in 2009 van gilze onder breda naar Den helder gereden ong. 250
nu 2011 gaan we van gilze onder breda naar delfszijl ong. 350
allemaal in staptempo
www.trailteamvoorbrooke.nl
kun je 2009 verslag zien :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:45

dus anders dan endurance.
mijn haf is niet echt dressuur geschikt :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:47

Nou, als het terras dicht is, kun je bij mij wel een bakkie krijgen tzt. ;) Je komt bij mij dan echt langs, want als ik naar de achterkant van ons perceel wandel, kíjk ik op dat slotje. En dan heb ik hopelijk ook al wel een deel van 'de speeltuin' klaar denk ik.

Trail! Dat is ook gaaf! Ik doe in mei een keer mee in Eersel met een kennis met een POR.
Mijn paard lijkt op die eventing paarden: Te afgeleid om geconcentreerd 6 minuten te doen wat ik wil. :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:50

We hebben één van de schuren helemaal uitgeruimd. De komende 2 jaar houdt die het nog wel en dan staan de paardjes droog. Ondertussen willen we de schuur ernaast op ons gemak 'uitkleden'en van nieuwe muren voorzien. Nu is het hout met alleen carboleum er op. Als je daar een spijker uit trekt, zie je de molm in het hout zitten. Dak en frame is nog goed en de afmetingen ook. Vloer moet nog wel vlak en dan bouwen we het weer op. Onze nieuwe overbuurman bood spontaan zijn weiland aan voor het komende jaar. *\o/*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:51

eersel die manege ken ik. Als ik weleens van waalre naar eersel reed, deden wij daar pauze, andersom bij ons. Waalre is een pannenkoekenhuis vandaar en reed ik op hun haffies
Grappig, dat kasteeltje is hier goed te doen vanaf hier, water over dan stukkie verder schuin naar beneden, nog voor het pontje naar heusden, want dat is stukkie verderop :j dan heb ik het toch over het goede kasteeltje, maar dat is toch geen well ?
Fijn van de overbuurman, kunnen de paardjes dichtbij blijven

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:53

ps, je herkende vast wel de locatie waar wij zitten op de foto met achtergrond de buren :')

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:07

Jij zit lekker dicht bij de Aldi! ;)

Woont Caroline daar nog in de straat? Zal wel niet. Ik had vroeger een collega. Die heette Caroline Honcoop. Ze zal inmiddels ook de 30 gepasseerd zijn.

Jij hebt het nu over het kasteeltje in Nederhemert. Well is de dijk helemaal uit. Je passeert dan de afgedamde Maas aan je linkerhand. Dijk volgen naar rechts en dan rijdt je Well in.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:11

ja ik heb het over nederhemert, zat al te denken hoe heet het daar ook al weer. Naam zegt mij zo niks, maar misschien familie van onze aannemer.
is er nog een kasteeltje verderop?