Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IsabelvS schreef:De trein vanaf centraal rijdt ook door naar Amstel, en de trein van Amstel rijdt door naar centraal (dit is in ieder geval zo als je via Utrecht gaat, volgens mij ook als je anders rijdt maar dat moet je dan even uitzoeken). Dus als je een retourtje neemt, is het handig om hem tot Amsterdam Amstel te laten gaan, want dan stap je op de heenreis een station eerder uit en kan je op de terugreis even met de bus en meteen de trein in..
IsabelvS schreef:Vinden jullie het trouwens handiger als ik op de terugweg mee ga met de tram? Want de fiets is wel fijner voor mijen dan zet ik jullie er gewoon op en haal jullie eraf?? Dan zou er trouwens ook iemand (bv zonder ov chip oid) achterop kunnen
.
IsabelvS schreef:Huh hoe kan Amstel nou voor centraal komen?Centraal komt na Utrecht namelijk..
Ja je kan met ov chip, maar het hoeft niet. Je kan ook met geld betalen. Maar als je geen ov chip hebt zou ik als ik jou was een strippenkaart regelen want dat is veel goedkoper!
MelanieB schreef:IsabelvS schreef:Vinden jullie het trouwens handiger als ik op de terugweg mee ga met de tram? Want de fiets is wel fijner voor mijen dan zet ik jullie er gewoon op en haal jullie eraf?? Dan zou er trouwens ook iemand (bv zonder ov chip oid) achterop kunnen
.
Ik fiets wel, mag jij bij me achterop, *reserveert plek
IsabelvS schreef:Dieuwke_ schreef:Dieuwke spreek je op z'n makkelijkst uit als Djoeke
oh echt?
ik dacht gewoon diewke.
_Micha_ schreef:Ik vind het allemaal best zolang ik mijn trein maar niet mis, maaaaaaaaaaar ik heb lisa toch