Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:01. Bellatrix - Marlies
02. Kaka - Linda
03. Marloes - Marloes
04. __Kirsten__ - Kirsten
05. rainbow8 - Nathalie
06. Dribbel - Anna
07. Yoshimi - Renate
08. Serafina80 - Dagmar
09. Sani - Sandra
10. Xx_Irisje - Iris
11. Myrtje_ - Myra
12. jacqii - Jaqueline
13. muireann - Maaike
14. Yonker - Nelleke
Reservelijst/volgende meetinglijst:
_Kiki_ - Kiki
iefke - Yvette
Jolliegirl - Jolanda
capopjecop - Kristel
x_Irisje_x - Iris
ikdoemaarwat- natasja
Loolotte - Lola

Maar hij stond ook echt in een halve tel stil.
Ben ik niet gewend.
Toen op de lange zijde van de hoefslag af en recht uit in galop. Langzaam versnellen en dan voor het einde stoppen. Pff...wat kan die versnellen zeg.
Maar hij luisterde braaf.
Toen stilstaan op de X en spinnen. Crap...hoe moest dat ook al weer?
Afijn, Ed uitgelegd en ik geef de hulpen. Ging niet helemaal lekker.
Nog een keer. Met 1 hand en de andere aan de knop en been aanleggen. En daar ging meneer!!
Ik weet niet meer hoeveel rondjes hij gespind heeft maar toen ik stopte was ik zo draaierig.
Toen de andere kant op. Weer mega hard! Dat beest kan echt goed spinnen! Maar dat moet ik dus veel doen om dat draaierige gevoel kwijt te raken.
Maar het was echt superleuk.
Mo is zo lief en braaf en gewoon heel goed aan de hulpen. Maar ik voel nu mijn billen al dus dat beloofd wat. 

. Ik rij nu ongeveer vanaf begin mei op haar en als ik zie hoe ze vooruit is gegaan............ Dan moet het dit seizoen nog beter gaan. In het begin kon haar hoofd niet eens inbuigen. Had haar voor de vorst en de sneeuw al zover dat ze naar links haar hoofd 90o had en die bleef ze ook daar houden zonder druk. En naar rechts ongeveer 60o. Dus dat vond ik helemaal niet verkeerd. Sommige trail oefeningetjes gaan ook goed. Spinnen doet ze een half rondje en dan stapt ze weg
. Komt ooit wel een keer goed dus
.